Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-1106 „Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy 49,95 KW (2x49,95 KW) produkujących energię elektryczną na potrzeby własne „SUW MOKRA” w Żyrardowie”.

Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2024 13:08:00
Składania : 17-06-2024 12:07:00
Otwarcia : 17-06-2024 12:12:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 0 46 855 40 41 WEW. 260  

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów" Sp. z o. o. z siedzibą w Żyrardowie przy ul. Czystej 5, nr tel. 46 855 40 41/42, adres email : pgk@pgk.zyrardow; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Pani Paulina Sapińska-Szwed, nr. tel. 46 855 40 41 wew. 264, adres e-mail: iod@pgk.zyrardow.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przekazywane innym podmiotom ( tzw. strona trzecia), które na podstawie przepisów szczególnych obowiązującego prawa mogą prowadzić kontrole u Administratora danych osobowych; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku w którym okres przedawnienia roszczeń Administratora wynikających z umowy będzie dłuższy niż wcześniej określony, wówczas dane osobowe będą przechowywane do dnia zakończenia tego okresu; 7. Dokumenty z Pani/Pana danymi osobowymi mogą również być archiwizowane, jeśli wymagać tego będzie szczególny przepis prawa lub prawnie uzasadniony interes Administratora. 8. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przechowywane dla celów statystycznych, o ile odrębne przepisy tak stanowią; 9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO tj. nie będą podawane procesowi pozycjonowania; 11. Posiada Pani/Pan: · na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, · na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, a także nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy zawartej po jego zakończeniu w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, · na podstawie art. 18 ust.1 RODO z wyłączeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wniesienie tego żądania przed zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zaś Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 12. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 13. Nie przysługuje Pani/Panu: · w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; · prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; · na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Fotowoltaika SUW Mokra - OPZ aktualny.docx docx 35.09 2024-06-11 13:08:00 Postępowanie
Załącznik - mapa sytuacyjna 1.pdf pdf 1014.4 2024-06-11 13:08:00 Postępowanie
Fotowoltaika - SUW - Mokra wzór umowy akt.docx docx 43.45 2024-06-11 13:08:00 Postępowanie
Fotowoltaika SUW Mokra - OPZ aktualny.docx docx 35.09 2024-06-11 13:08:00 Przedmiot zamówienia
Fotowoltaika - SUW - Mokra wzór umowy akt.docx docx 43.45 2024-06-11 13:08:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik - mapa sytuacyjna 1.pdf pdf 1014.4 2024-06-11 13:08:00 Przedmiot zamówienia
Odpowiedź na pytania, 12.06.2024 (2).docx docx 660.01 2024-06-12 14:55:42 Publiczna wiadomość
Wzór umowy - aktualny 12.06.2024.docx docx 43.63 2024-06-12 14:55:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-12 14:55 Zamówienia Publiczne 2 Odpowiedzi na pytania do postępowania oraz aktualny wzór umowy

Odpowiedź na pytania [...].docx

Wzór umowy - aktualn [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy 49,95 KW (2x49,95 KW) produkujących energię elektryczną na potrzeby własne „SUW MOKRA” w Żyrardowie”. Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia, warunkami umowy oraz mapą sytuacyjną.

Fotowoltaika SUW Mok [...].docx

Fotowoltaika - SUW - [...].docx

Załącznik - mapa syt [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami określonymi w załączonym do postępowania projekcie umowy (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy załączonym do postępowania. (0)
5 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 612