-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 939163
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP.271.2.6.2024 Bezpieczna nawierzchnia na placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelecu
Wystawiający
-
UżytkownikKinga Ostrowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-12 14:02:00
-
Składania2024-07-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-03 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-08
10:50:19
|
Kinga Ostrowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
W
załączeniu
Zamawiający
udostępnia
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2024-07-03
10:44:25
|
Kinga Ostrowska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
do
upływu
terminu
składania
ofert
wpłynęły
4
oferty,
tj.: 1. Oferta nr 1 złożona przez Romana Cichopka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MASTERS RUBBER, z siedzibą w Mysłowicach przy ul. Fryderyka Chopina 38/16, z ceną brutto w wysokości: 163.999,59 PLN; 2. Oferta nr 2 złożona przez Marka Flasza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą FLEX MOTION, z siedzibą w Bolesławcu przy ul. Władysława Łokietka 8A/5, z ceną brutto w wysokości: 185.730,00 PLN; 3. Oferta nr 3 złożona przez Dariusza Stosa prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą „DARMAR”, z siedzibą w Bożejowicach 34, z ceną brutto w wysokości: 147.600,00 PLN; 4. Oferta nr 4 złożona przez KW LUPUS Sp. z o.o, z siedzibą w Tychach przy ul. Harcerskiej 60, z ceną brutto w wysokości: 172.200,00 PLN. |
2024-07-03
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 103.360,00 PLN. |
2024-06-26
13:46:01
|
Joanna Stankiewicz |
W
związku
z
zapytaniem,
jakie
wpłynęło
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
26
czerwca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: Czy urządzenia znajdujące się aktualnie na placu zabaw mają być wymienione, naprawione, lub zdemontowane na czas robót, czy mają pozostać w stanie i miejscu takim jakim są? Odpowiedź na pytanie: Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotowego zamówienia istniejące urządzenia zabawowe nie podlegają wymianie oraz naprawie. W przypadku potrzeby ich demontażu na czas trwania robót budowlanych związanych z wykonaniem nowych nawierzchni, Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do ich demontażu, zabezpieczenia oraz ponownego montażu po wykonaniu nowych nawierzchni, w istniejących miejscach. |
2024-06-20
12:45:23
|
Joanna Stankiewicz |
W
związku
z
zapytaniami,
jakie
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
20
czerwca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytań
(zachowując
ich
oryginalne
brzmienie)
wraz
z
odpowiedziami: Pytanie nr 1: Po czyjej stronie będzie rozbiórka, wywóz i utylizacja istniejącej nawierzchni z płyt? Po stronie Zamawiającego, czy Wykonawcy? Odpowiedź nr 1: Zgodnie z zapisami § 4 ust. 3 pkt 20 projektu umowy, który stanowi: "Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności również: […] Wywiezienie i unieszkodliwienie we własnym za kresie i na własny koszt wytworzonych podczas prowadzenia prac odpadów, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska". Pytanie nr 2: W związku z dopuszczeniem przez Zamawiającego zmiany grubości nawierzchni, prosimy o udostępnienie kart technicznych urządzeń zabawowych, które są zamontowane na placu zabaw wraz z informacją o ich HIC (wysokość swobodnego upadku). Jest to niezbędne do dobrania odpowiedniej grubości nawierzchni. Odpowiedź nr 2: Wysokości upadku z urządzeń zabawowych są wskazane na załącznikach graficznych do projektu robót budowlanych - rys. 1-3 - będących częścią oryginalnego projektu budowlanego. - Zestaw ulubione podwórko (1 szt.) - wysokość upadku 210cm, - Huśtawka ważka (2 szt.) - wysokość upadku 90cm, - Huśtawka podwójna (1 szt.) - wysokość upadku 125cm, - Huśtawka na sprężynie tandem (1 szt.) - wysokość upadku 45cm. Pytanie nr 3: W SST punkt 3.3 Zamawiający powołuje się na normę PN-EN 14877, aprobatę ITB - jest to norma odnosząca się do nawierzchni sportowych (boiska wielofunkcyjne, bieżnie lekkoatletyczne), a nie do nawierzchni bezpiecznych na place zabaw. Jedyną właściwą normą dotyczącą nawierzchni bezpiecznych na place zabaw jest norma PN-EN 1177. W związku z powyższym prosimy o poprawienie SST i wykreślenie z punktu 3.3. zapisów związanych z normą PN-EN 14877. Odpowiedź na pytanie nr 3: Zamawiający poprawił zapis punktu 3.3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej pn. ST-1 "Nawierzchnia syntetyczna placu zabaw", na brzmienie: "3.3. Materiały na ścieżkę wewnętrzną z nawierzchni syntetycznej Badania na zgodność z norma PN-EN 1177, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badan specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe. a) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. b) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. c) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na ta nawierzchnie. Nawierzchnia winna być przepuszczalna dla wody. Należy ja zrealizować zgodnie z normą PNEN1177.". Poprawiona Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, została udostępniona od dnia 20.06.2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Załączniki |
2024-06-20
12:41:35
|
Joanna Stankiewicz | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-06-17
11:15:01
|
Joanna Stankiewicz |
W
związku
z
zapytaniem,
jakie
wpłynęło
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
17
czerwca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: Zamawiający w opisie wymaga zastosowania kolorystyki (pomarańczowy i niebieski) z programu „Radosna Szkoła" który był realizowany w latach 2009- 2024. Kolory te nie sprawdziły się, szczególnie pomarańczowy ponieważ mimo stosowania klejów nie trzymał stabilności i w efekcie po krótkim okresie użytkowania blakły i wyglądały jak te, które należy wymienić. Czy w związku z tym zamawiający rozważy zmianę kolorystyki na bardziej praktyczną i „bezobsługową" czyli czerwoną i zieloną? Taka kolorystyka została wykorzystana na placu zabaw tuż obok i stanowiła by analogię już istniejącego. Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zmiany kolorystyki z kolorów niebieskiego i pomarańczowego na zielony i czerwony. |
2024-06-17
11:10:44
|
Joanna Stankiewicz |
W
związku
z
zapytaniami,
jakie
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
14
czerwca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytań
(zachowując
ich
oryginalne
brzmienie)
wraz
z
odpowiedziami: Pytanie nr 1: Pytanie dotyczące kolorystyki nawierzchni: Wg dostępnej nam wiedzy w ofercie współpracujących z nami producentów nie ma granulatu EPDM w kolorze RAL5003, który jest przedmiotem zamówienia, w związku z tym prosimy o dopuszczenie innego koloru niebieskiego np.: RAL5015 (SkyBlue) lub RAL5017 (RainbowBlue). Czy zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki? Odpowiedź nr 1: Zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki z koloru RAL 5003 na RAL5 017. Pytanie nr 2: Pytanie dotyczące grubości nawierzchni oraz stref bezpiecznego upadku: Wg naszej wiedzy i oceny, nie ma konieczności zastosowania jednakowej grubości nawierzchni na całej powierzchni placu, a można grubości dostosować do parametrów urządzeń znajdujących się na placu. Czy zamawiający dopuszcza dostosowanie grubości nawierzchni do parametru HIC urządzeń? Odpowiedź nr 2: Zamawiający dopuszcza zmianę grubości nawierzchni pod warunkiem spełnienia wymogów dotyczących parametru HIC dla powierzchni zderzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?