Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-06-2024 09:38:00 |
Składania : | 18-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-06-2024 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
KSL.7013.1.2024.DN Krosno, dnia 10 czerwca 2024 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, www.krosno.pl
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie dostawy pn.:
„Zakup i montaż czterech zielonych wiat przystankowych”
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44212321 - Wiaty autobusowe.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i montaż czterech zielonych wiat przystankowych na terenie miasta Krosna w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1.
2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia.
1) rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie zadania: 31.10.2024 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej 30 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 5),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 3).
6. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena - 100%
Zamawiający poinformuje wykonawców na ich adresy e-mail podane w ofercie lub za pośrednictwem plarformazakupowa.pl o złożonych ofertach oraz zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy
9. Termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 18 czerwca 2024 r., do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 czerwca 2024 r. o godz. 10.10
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,
2) drogą elektroniczną przez platformę zakupową,
3) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 216 w godz. 7:30 do 15:30 tel. 13 47 43 665.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Gwarancja:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonanie i montaż wiat przystankowych autobusowych oraz pozostałych elementów wyposażenia, na okres 3 lat od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca niezależnie od gwarancji, o której mowa powyżej, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady i braki w przedmiocie Umowy. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
2) Okres gwarancji jakości ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Termin naprawy gwarancyjnej (wymiany) ustala się na 14 dni roboczych.
3) Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań w okresie gwarancji jakości wymieni przedmiot umowy na nowy lub usunie ewentualne wady, to termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu lub usunięcia wad.
13. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-20 11:00 | Dorota Nitka | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty