Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2024 15:14:00 |
Składania : | 14-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Remoncie pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. przy ul. Ognik 20A w Poznaniu
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: - malowanie ścian i sufitów,
- demontażu fragmentu instalacji elektrycznej wraz z montażem elementów sieci teleinformatycznej
- wymiana powierzchni podłóg Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-20 10:31 | Paweł Grześkowiak | Zamawiający uprzejmie informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie (zamknięcie postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej). |
2024-06-11 15:03 | Paweł Grześkowiak |
Zamawiający
uprzejmie
informuje,
że
w
dniu
11
czerwca
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
wpłynęły
następujące
pytania: 1. proszę o informacje kiedy można wykonać wizję lokalną ? 2. Czy zamawiający zamierza dołaczyć SWZ ? Wyjaśnienia: ad. 1 Zgodnie z informacją zawartą w opisie warunku "wizja lokalna", Zamawiający informuje, że w celu przeprowadzenia wizji należy skontaktować się z Zamawiającym pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W przypadku wiadomości poprzez Platformę zakupowa proszę o propozycję terminową wizji ze strony Wykonawcy oraz o pozostawienie telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia terminu. Terminy wizji są indywidualnie uzgadniane z zainteresowanymi Wykonawcami. ad. 2 Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin wewnętrzny, a szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto. Z uwagi na powyższe opis zamówienia określony został poprzez Projektowane postanowienia umowy, przedmiary oraz kryteria i warunki udziału w postępowaniu zdefiniowane w formularzu na Platformie zakupowej. |
Komunikaty