Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-05-2024 13:31:00 |
Składania : | 12-06-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 12-06-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć wypełniony
formularz cenowy zgodnie z załączonym wzorem. Zastrzega się, że oferta,
która nie będzie zawierała formularza cenowego nie będzie brana pod
uwagę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 56 641 3510
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zastrzega się, że nie zostaną udzielone ustnie i telefonicznie istotne wyjaśnienia merytoryczne w zakresie przedmiotu zamówienia mające wpływ na treść przygotowywanych ofert i cenę, dla zapytań i odpowiedzi w tym zakresie obowiązuje jedynie kontakt przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-13 13:25 | Dorota Zdrojewska |
Zamawiający
informuje,
że
do
postępowania
na
wykonanie
audytu
energetycznego
(w
zakresie
oświetlenia),
projektu
modernizacji,
dokumentacji
kosztorysowej
i
obliczeń
natężenia
oświetlenia
pomieszczeń
w
budynkach
wpłynęły
następujące
oferty: 1. ENMS Polska Sp. z o.o., 39-331 Chorzelów 11, z kwotą: 18.450,00 zł brutto 2. RafNet Rafał Maliszewski, Piaski 10C, 85-563 Bydgoszcz, z kwotą: 2.829,00 zł brutto 3. KIEE Sp. z o.o., ul. Pszenna 45, 65-012 Zielona Góra, z kwotą: 98.277,00 zł brutto 4. Jast Lighting Jacek Stanisławek, ul. Kopernika 2/3, 80-208 Gdańsk, z kwotą: 83.025,00 zł brutto 5. Audyttech PSA, Al. Jerozolimskie 30/55, 00-024 Warszawa, z kwotą: 111.896,79 zł brutto 6. MProject Maciej Zieliński , ul. Jagiełły 49, 87-820 Kowal, z kwotą: 5.289,00 zł brutto 7. CEE Sp. z o.o., ul. Rynek 9/10, 53-220 Legnica, z kwotą: 73.787,70 zł brutto 8. LichtZone Sp. z o.o., ul. Okrężna 47, 05-082 Stare Babice, z kwotą: 73.800,00 zł brutto |
2024-06-11 07:22 | Dorota Zdrojewska |
W
związku
z
udzieleniem
odpowiedzi
na
zapytania
w
dniu
07.06.2024,
uprzejmie
prosimy
o
udzielenie
dalszych
wyjaśnień:
1.
W
odpowiedzi
na
pytanie
nr
1
Zamawiający
napisał:
"W
obecnej
sytuacji
Zamawiający
nie
może
udostępnić
powszechnie
szczegółowych
informacji
na
temat
rozmieszczenia
pomieszczeń
w
Szpitalu
ze
względu
na
alerty
antyterrorystyczne.
Posiadana
dokumentacja
zostanie
przekazana
po
podpisaniu
klauzuli
tajności
przez
wybrana
firmę"
Rozumiemy
sytuację,
lecz
bez
pewności,
czy
posiadana
przez
Szpital
inwentaryzacja
posiada
wszystkie
atrybuty
niezbędne
do
migracji
do
pliku
dwg,
nie
jest
możliwe
właściwe
oszacowanie
wartości
zadania.
Wobec
czego
oferty
będą
nieporównywalne,
a
postępowanie
obarczone
będzie
wadą
uniemożliwiającą
zawarcie
ważnej
umowy
niepodlegającej
unieważnieniu.
Zamawiający
powinien
mieć
świadomość,
że
wykonanie
inwentaryzacji
pomieszczeń
z
migracją
danych
do
pliku
dwg
przewyższa
wartość
wykonania
samego
audytu.
Jeżeli
jakikolwiek
z
wykonawców
miał
możliwość
dostępu
do
posiadanej
przez
Szpital
dokumentacji
i
będzie
mógł
odnieść
jej
zawartość
do
zakresu
przyszłego
zadania,
wówczas
nie
będzie
to
postępowanie
konkurencyjne.
Nie
rozumiemy,
dlaczego
Szpital
nie
może
udostępnić
przykładowego
fragmentu
pliku
z
pomieszczeniami
nie
mającymi
znaczenia
strategicznego
-
np.
jakiś
magazyn
lub
klatka
schodowa
-
aby
każdy
z
potencjalnych
oferentów
mógł
ocenić,
czy
zawarte
tam
informacje
mają
znaczący
wpływ
na
koszt
i
czas
wykonania
inwentaryzacji
pomieszczeń
i
migrację
tych
danych
do
pliku
dwg.
Wnosimy
więc
o
udostępnienie
przykładowego,
wycinkowego
pliku
posiadanej
inwentaryzacji,
z
ewentualnym
zatarciem
nazw
i
numerów
pomieszczeń,
aby
można
było
ocenić
jej
jakość
i
wartość
przyszłych
kosztów.
W
przeciwnym
wypadku
przy
znacznej
różnicy
wartości
ofert,
może
powstać
podejrzenie,
iż
niektórzy
oferenci
posiadali
znacznie
większą
wiedzę
niż
pozostali.
Zakładamy,
że
nie
taka
jest
intencja
Zamawiającego. Odpowiedź: Dzień dobry. 1. Z informacji uzyskanej od Dyrektora ds. Technicznych wynika iż posiadana dokumentacja jest w formacie pdf. Wykonanie migracji plików do dwg jest w zakresie wykonawcy. 2.Zamawiający oczekuje na przesłanie ofert zgodnie z prowadzonym postępowaniem. Jeśli w wyniku postępowania wynikną okoliczności które wykluczą tą formę, to zamawiający unieważni to postępowanie. Zamawiający postąpi zgodnie z PZP. Obecnie zamawiający nie udostępnił żadnej dokumentacji związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia potencjalnym wykonawcom. 3.To potencjalny wykonawca przystępując do zadania powinien mieć wiedzę oraz techniczne możliwości obsługi programów graficznych. 4. Zamiarem zamawiającego jest jak najbardziej transparentne przeprowadzenie postępowania. |
2024-06-10 08:08 | Dorota Zdrojewska |
W
związku
z
udzieleniem
odpowiedzi
na
zapytania
w
dniu
07.06.2024,
uprzejmie
prosimy
o
udzielenie
dalszych
wyjaśnień: 1. W odpowiedzi na pytanie nr 1 Zamawiający napisał: "W obecnej sytuacji Zamawiający nie może udostępnić powszechnie szczegółowych informacji na temat rozmieszczenia pomieszczeń w Szpitalu ze względu na alerty antyterrorystyczne. Posiadana dokumentacja zostanie przekazana po podpisaniu klauzuli tajności przez wybrana firmę" Rozumiemy sytuację, lecz bez pewności, czy posiadana przez Szpital inwentaryzacja posiada wszystkie atrybuty niezbędne do migracji do pliku dwg, nie jest możliwe właściwe oszacowanie wartości zadania. Wobec czego oferty będą nieporównywalne, a postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy niepodlegającej unieważnieniu. Zamawiający powinien mieć świadomość, że wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń z migracją danych do pliku dwg przewyższa wartość wykonania samego audytu. Jeżeli jakikolwiek z wykonawców miał możliwość dostępu do posiadanej przez Szpital dokumentacji i będzie mógł odnieść jej zawartość do zakresu przyszłego zadania, wówczas nie będzie to postępowanie konkurencyjne. Nie rozumiemy, dlaczego Szpital nie może udostępnić przykładowego fragmentu pliku z pomieszczeniami nie mającymi znaczenia strategicznego - np. jakiś magazyn lub klatka schodowa - aby każdy z potencjalnych oferentów mógł ocenić, czy zawarte tam informacje mają znaczący wpływ na koszt i czas wykonania inwentaryzacji pomieszczeń i migrację tych danych do pliku dwg. Wnosimy więc o udostępnienie przykładowego, wycinkowego pliku posiadanej inwentaryzacji, z ewentualnym zatarciem nazw i numerów pomieszczeń, aby można było ocenić jej jakość i wartość przyszłych kosztów. W przeciwnym wypadku przy znacznej różnicy wartości ofert, może powstać podejrzenie, iż niektórzy oferenci posiadali znacznie większą wiedzę niż pozostali. Zakładamy, że nie taka jest intencja Zamawiającego. Odpowiedzi do pytania w sprawie audytu oświetlenia. 1.Zamawiający podał przybliżoną liczę punktów świetlnych w odpowiedzi na poprzedni zestaw pytań. Zamawiający podaje je ponownie, liczba punków świetlnych zainstalowanych na terenie Szpitala to w przybliżeniu 19 500 sztuk. 2. Zamawiający nie posiada posiada plików DWG z inwentaryzacją pomieszczeń Szpitalnych. (Odpowiedź taka uzyskał potencjalny wykonawca w poprzednim pytaniu) 3. Powierzchnia użytkowa Szpitala to 91 626,54 m2, liczba pomieszczeń to około 3 886. 4.NIE 5.Zamawiający dopuszcza stosowanie opraw równoważnych.Zamawiający informuje iż sposób montażu lamp wynik z rodzaju sufitu w poszczególnych pomieszczeniach,dlatego w projekcie należy przewidzieć zastosowanie lamp o różnym sposobie montażu. |
2024-06-07 13:48 | Dorota Zdrojewska |
Dzień
dobry, W związku z opublikowaniem odpowiedzi na zapytania wykonawców, uprzejmie prosimy o doprecyzowanie informacji zawartych w odpowiedziach, aby móc właściwie wycenić wartość zadania: 1. Zamawiający potwierdził, iż inwentaryzacja pomieszczeń jest w zakresie zadania. Inwentaryzacja pomieszczeń o łącznej powierzchni około 92 000 m2 sama w sobie przekracza wartościowo próg zamówień publicznych, co sprawia, że przyjęta przez Zamawiającego formuła zapytania ofertowego jest niezgodna z ustawą PZP. W takim wypadku należy więc unieważnić istniejące zapytanie ofertowe i rozpisać przetarg nieograniczony o właściwie wyliczonej wartości szacunkowej zadania - chyba, że istnieją materiały, które wydatnie mogą zmniejszyć zakres prac i ich wartość, a które Zamawiający powinien udostępnić na etapie zapytania, aby wszyscy oferenci posiadali tę samą wiedzę - zakładamy, że nie jest to wiedza dostępna tylko dla wybranych. Zamawiający w odpowiedzi na pytanie nr 1 przyznał, że posiada dokumentację sieci elektrycznej w formacie pdf. Wnosimy zatem o opublikowanie posiadanej dokumentacji, aby każdy z oferentów mógł sprawdzić, na ile będzie ona pomocna przy wykonaniu inwentaryzacji. Migracja danych z pdf do dwg wymaga zupełnie innych,niższych kosztów niż całkowita inwentaryzacja pomieszczeń. Wówczas również będzie widać, czy Zamawiający posiada jednak inwentaryzację pomieszczeń, ale w innym formacie, czy też nie. 2. W pytaniu nr 2 oferent prosił o podanie planowanego zakresu zadania - ilość metrów kwadratowych, ilość pomieszczeń lub czy zostało to określone w innej formie. Zamawiający odpowiedział podając tylko ilość punktów świetlnych, co jest oczywiście ważne, ale przy wymaganiu wykonania inwentaryzacji pomieszczeń nie jest odpowiedzią całkowitą. W kolejnych pytaniach Zamawiający podał szacunkową powierzchnię szpitala w wielkości około 92 000 m2. Nadal jednak nie ma odpowiedzi w zakresie szacunkowej ilości pomieszczeń, co ma znaczenie przy wycenie inwentaryzacji. Prosimy zatem o uzupełnienie podanej informacji lub załączenie plików pdf z inwentaryzacją sieci elektrycznej, które być może zawierają schematy i inwentaryzację pomieszczeń szpitala. 3. W odpowiedzi na pytanie nr 2 Zamawiający potwierdził, że zakresem audytu ma także zostać objęte oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne. Wnosimy o podanie informacji, czy szacunkowa ilość 19 500 punktów świetlnych obejmuje również oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne. Jeżeli nie, prosimy o podanie szacunkowej ilości punktów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, aby właściwie wycenić wartość zadania. Odpowiedź: W odpowiedzi na pytania do audytu oświetlenia: 1.Zamawiający przewidział określona kwotę na wykonanie zadania. Jeśli kwota proponowana przez wykonawców kwota za wykonanie zadania przekroczy wartościowo próg określony w PZP wówczas Zamawiający zamknie procedurę zakupu bez wyboru oferty. Zamawiający jest świadomy obowiązujących przepisów w tym zakresie i nie udzieli zamówienia niezgodnie z obowiązującymi przepisami. W obecnej sytuacji Zamawiający nie może udostępnić powszechnie szczegółowych informacji na temat rozmieszczenia pomieszczeń w Szpitalu ze względu na alerty antyterrorystyczne. Posiadana dokumentacja zostanie przekazana po podpisaniu klauzuli tajności przez wybrana firmę 2 Ilość pomieszczeń w Szpitalu to około 3 886. Szczegółowa lokalizacja jest w zakresie zadania. 3.Tak to są w ilość punktów świetnych wliczono również oświetlenie ewakuacyjne oraz awaryjne |
2024-06-05 07:47 | Dorota Zdrojewska |
Pytanie
nr
1 Czy zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną stanu istniejącego tzn projektem elektrycznym w wersji DWG lub w innej formie i udostepni ją do celu wykonania zadania? Pytanie 2 Jaki jest planowany zakres zadania - ilość metrów kwadratowych, ilość pomieszczeń lub czy zostało to określone w innej formie? 3. Czy oświetlenie po modernizacji ma spełniać normy obecnie obowiązujące? 4. Czy zakresrm audytu ma takzę zostać objęte oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne? Odpowiedź: Pytanie 1 Zamawiający dysponuje dokumentacją PDF Pytanie 2 1.Ilość punktów świetlnych podlegających modernizacji to około 19 500 sztuk. 2.Tak oświetlenie po modernizacji ma spełniać obecnie obowiązujące normy. 3.Tak |
2024-06-05 07:46 | Dorota Zdrojewska |
Uprzejmie
prosimy
o
doprecyzowanie
lub
podanie
informacji,
których
nie
udało
się
znaleźć
w
zapytaniu
ofertowym
i
wzorze
umowy: 1. Aby prawidłowo wycenić wartość umowy, prosimy o podanie szacunkowej ilości punktów świetlnych, lub przynajmniej powierzchni użytkowej Szpitala. Bez takich informacji oferty będą nieporównywalne i nierzetelne. 2. W zapisach umowy - § 4 ust. 1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu po 4 egzemplarze każdego rodzaju dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej edytowalnej oraz nieedytowalnej zapisanej na nośnikach elektronicznych w postaci plików pdf oraz dodatkowo dwg (AutoCAD) w przypadku rysunków (schematów). Prosimy o informację, czy Zamawiający posiada i udostępni pliki dwg z inwentaryzacją pomieszczeń szpitalnych ? 3. Jeżeli Zamawiający nie posiada inwentaryzacji pomieszczeń, to czy dla celów wykonania audytu będzie wymagał wykonania wcześniej dokładnej inwentaryzacji wszystkich pomieszczeń wraz z przeniesieniem danych do plików dwg ? Jest to oczywiście możliwe, ale po pierwsze sporo wydłuży okres realizacji zadania, a po drugie mocno podniesie wartość potencjalnych ofert - wykonanie inwentaryzacji ma dzisiaj na rynku wartość pomiędzy 3,00 a 10,00 zł netto za 1 m2, w zależności od skomplikowania układu przestrzennego (przestronne hale są tańsze niż budynki z dużą ilością mniejszych pomieszczeń). Ponieważ Zamawiający nie podał na razie wielkości powierzchni użytkowej Szpitala, to trudno nawet wycenić wartość takiej inwentaryzacji. 4. Czy w przypadku rezygnacji z wykonania inwentaryzacji z powodów finansowych (zbyt wysoka cena), Zamawiający zaakceptuje następujący zapis umowy w § 4: "Odbiór przedmiotu Umowy 1. Strony ustalają następujące zasady przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę audytu oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po 4 egzemplarze każdego rodzaju dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej edytowalnej oraz nieedytowalnej zapisanej na nośnikach elektronicznych w postaci plików pdf oraz dodatkowo dwg (AutoCAD) w przypadku rysunków (schematów) - jeżeli zostaną udostępnione wcześniej przez Zamawiającego." 5. Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do umowy swoje wymagania odnośnie różnego rodzaju opraw oświetleniowych. Czy są to wymagania ostateczne, czy istnieje możliwość niewielkich zmian w opisie technicznym - np. w zakresie ochrony przed olśnieniem lub możliwości montażu natynkowo (żadna oprawa nie jest jednocześnie przystosowana do montażu podtynkowego i natynkowego) itp. Odpowiedź: 1.Około 19 500 punktów świetlnych 2.Nie Zamawiający nie posiada plików DWG,inwentaryzacja pomieszczeń w zakresie zadania 3.Powierzchnia Szpitala to około 92 000 m2 4.Nie 5.Nie wymagania nie są ostateczne.Oświetlenie po modernizacji musi jednak spełniać obecnie obowiązujące normy dla pomieszczeń w których będą montowane. |
2024-05-29 13:25 | Dorota Zdrojewska |
W
jaki
sposób
Zamawiający
ma
zabezpieczone
środki
finansowe
na
wypłatę
wynagrodzenia
Wykonawcy,
gdyż
z
praktyki
wynika,
iż
Szpital
nie
realizuje
zobowiązań
zawartych
z
Wykonawcami
umów. Odpowiedź: W odpowiedzi na powyższe zapytanie informuję, że Zamawiający, którym jest spzoz jako jednostka sektora finansów publicznych zabezpiecza środki na realizację zawieranych umów poprzez sporządzanie stosownych planów finansowych jednostki na podstawie: • art. 53 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej, • art. 31 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych • § 8 pkt 2 statutu RSS w Grudziądzu wprowadzonego uchwałą Rady Miasta Grudziądz Nr: XLUII/406/21 z 25.06.2021 r. Szpital posiada podpisane kontrakty finansowe z NFZ-em, kore gwarantują mu środki finansowe (przychody). Przychody te zostały wskazane w w/w planie finansowym jako prognozy na podstawie art. 52 ust. 1 ustawy o finansach publicznych. |
Komunikaty