Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2024 13:06:00 |
Składania : | 05-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-06-2024 12:15:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Zapytanie ofertowe
Znak sprawy: RGI. ZO.271.49. 2024
Wyrównanie i utwardzenie
terenu wraz z częściowym przesunięciem ogrodzenia przy remizie OSP w Starej
Słupi - zadanie finansowane ze środków funduszu sołeckiego
sołectwa Stara Słupia
2.1 .
a) usunięciu warstwy humusu wraz z wywozem,
b) wykorytowaniu do głębokości 40 cm
- nawiezieniu piachu 10 cm
- nawiezieniu tłucznia 20 cm
- nawiezieniu klińca 10
cm
- wielkości wskazane po zagęszczeniu,
c) wyprofilowanie i zagęszczanie terenu
- Wymagany termin związania ofertą: 28 czerwiec 2024 r.
UWAGA : Zalecamy aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty, zapoznał się
z miejscem, którego dotyczy zamówienie a następnie uwzględnił w ofercie
ewentualne dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Katarzyna Głowacka tel.
413178775
3. Warunki udziału:
3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia: 20. 09. 2024 r.
3.2 Inne warunki
udziału w postępowaniu :
ü Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania;
ü Posiadanie środków finansowych umożliwiających wykonanie przedmiotu
zamówienia;
4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium /
kryteriami:
- Najniższa cena
5. Dodatkowe informacje:
5.1 Zamawiający
zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy
to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów
rachunkowych.
5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów,
danych i informacji.
6. Miejsce i termin
złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć: Za
pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS
Ofertę należy złożyć w terminie; do dnia: 05.06.2024 do godziny 12:00.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie
będą rozpatrywane.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie
prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. Klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych.
W zawiązku z faktem, że realizacja
przedmiotu zamówienia związana jest z dostępem do danych osobowych na podstawie
oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu
wywiązania się z obowiązku udzielenia informacji o przetwarzaniu danych
osobowych wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
Administrator informuje:
a)
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowa Słupia reprezentowana
przez Burmistrza Andrzeja Gąsiora
b)
kontakt z
inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: katarzyna.gruszka@cbi24.pl.
c) podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z
wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks cywilny;
d) podanie danych osobowych w zakresie
wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający
mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem
przedmiotowego zamówienia;
e) dane osobowe będą przetwarzane w celu
właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem
przedmiotowego zamówienia;
f) osobom, których dane dotyczą, przysługuje
prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich
usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa;
g) dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej
niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem
przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych
osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez
przepisy prawa;
h) dane osobowe zgromadzone w celu realizacji
zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane
przez okres wymagany przepisami prawa wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego
Wykazu Akt;
i) w przypadku powzięcia informacji o
niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora przysługuje
osobom, których dane dotyczą prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do
Administratora;
j) Odbiorcami danych osobowych mogą być
instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na
podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą zgody.
Komunikaty