Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-05-2024 11:02:00 |
Składania : | 06-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-06-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja nowych kompensatorów mocy biernej w budynkach użytkowych wg poniższego zestawienia:
Lp. |
Adres |
Maksymalna moc modułu |
1 |
ul. Zielona 18A |
10 kVar |
2 |
PPH „A” (ul. Sybiraków/ul. A. Bożka) |
15 kvar |
3 |
ul. Wrocławska 2 |
15 kvar |
Wykonywanie
prac objętych niniejszym zamówieniem będzie prowadzone w
funkcjonujących obiektach. W związku
z tym Wykonawca
zobowiązany jest prowadzić montaż w sposób ograniczający do
minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników
ww. obiektów.
1.2. Zakres prac do wykonania:
1) zagwarantowanie zastosowania układu, który spowoduje uzyskanie efektu kompensacji mocy biernej pojemnościowej na poziomie min. 90%,
2) montaż nowego układu kompensacji mocy biernej,
3) dostawa oraz montaż skrzynki natynkowej, w której umieszczony będzie układ kompensacji,
4) zapewnienie nadzoru nad realizacją prac,
5) wykonanie wszystkich niezbędnych połączeń układu kompensacji z istniejącą instalacją elektryczną w budynku,
6) uruchomienie i regulacja układu kompensacji mocy,
7) po zakończeniu montażu, uruchomienia i regulacji nowego układu kompensacji wykonanie pomiarów przy użyciu analizatora parametrów instalacji elektrycznej z ich rejestracją ciągłą przez co najmniej 3 dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, celem przedstawienia efektów kompensacji mocy biernej pojemnościowej w obiekcie. Sporządzenie protokołu z tych pomiarów zawierającego między innymi graficzne wyniki rejestracji parametrów instalacji po kompensacji i ich analizę techniczną;
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (schemat rozdzielni z zaznaczonym miejscem włączenia układu kompensacji, atesty, certyfikaty, aprobaty, instrukcja obsługi, DTR, karty gwarancyjne, protokoły z badań i pomiarów);
9) aktualizacja oznaczeń i opisów w rozdzielni.
2.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia:
do
3
miesięcy od dnia podpisania umowy. Za
termin zakończenia realizacji
przedmiotu zamówienia
przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego,
którego załącznikiem będą protokoły
z
wykonanych usług
dla każdego budynku
odrębnie.
2024-06-07 09:38 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w załączeniu. |
2024-06-06 11:44 | Agnieszka Wojtal-Popko | W załączeniu zestawienie złożonych ofert |
Komunikaty