Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SRZP261-0022/24 „Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części”

Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2024 13:10:00
Składania : 04-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 04-06-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 174.72 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 404.08 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Zał. 2A - Form asort.-cenowy dla Części 1.xlsx xlsx 18.12 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Zał. 2B - Form asort.-cenowy dla Części 2.xlsx xlsx 22.01 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Zał. 2C - Form asort.-cenowy dla Części 3.xlsx xlsx 18.71 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 106.5 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 39.49 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Grupa kapitałowa.docx docx 34.76 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 288.81 2024-05-27 13:10:00 Postępowanie
Informacja o otwartych ofertach.pdf pdf 256.91 2024-06-04 13:09:32 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 186.76 2024-06-05 13:35:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-06 12:04 Monika Piasecka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, które zostały złożone w niniejszym postępowaniu, Zamawiający ustalił, że w zakresie poszczególnych części oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, jakie zostały przeznaczone na sfinansowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i nie będzie możliwe zwiększenie tych kwót do najniższych cen. Wobec powyższego została spełniona przesłanka do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
2024-06-05 13:35 Monika Piasecka Unieważnienie postępowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-06-04 13:09 Monika Piasecka Informacja o otwartych ofertach

Informacja o otwarty [...].pdf

2024-06-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie całości zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 44 948,19 zł (brutto), w tym na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia : Część 1 - Ziemniaki: 9 975,00 zł brutto, Część 2 - Warzywa: 31 009,44 zł brutto, Część 3 - Owoce: 3 963,75 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 253