Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-05-2024 14:14:00 |
Składania : | 29-05-2024 08:30:00 |
Otwarcia : | 29-05-2024 08:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
1. Wymagania i specyfikacja:
1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:
1.1.1 Oświadczenie RODO.
1.2 Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę Wykonawcy.
1.3 Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
1.6 Wykonawca w ramach zamówienia gwarantuje, że dostarczony fabrycznie nowe artykuły.
1.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.10 Dostarczony towar w dniu dostawy winien mieć minimum 6 miesięcy okresu przydatności.
1.11 Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówionych towarów w poszczególnych asortymentach w ramach kwoty wartości zamówienia określonej w umowie.
1.13 Dostawy realizowane będą nie częściej niż 1 raz w tygodniu na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń jednostkowych w terminie 24 h od momentu otrzymania takiego zapotrzebowania (nie licząc dni wolnych od pracy) lub w innym uzgodnionym wcześniej terminie.
1.14 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tonerów od Zamawiającego w terminie nie częściej niż 1 raz w miesiącu w dni robocze t. j. od poniedziałku do piątku tylko w godzinach: od 08:00-16:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-04 14:54 | Katarzyna Pieniacha | Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty dostawy tonerów. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: SIGMA JOANNA RĄPAŁA, ul. Kolejowa, nr 7, 74-500 Chojna. Wartość zamówienia wynosi 10429,17 zł brutto z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
Komunikaty