Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2024 12:38:00 |
Składania : | 24-05-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-05-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
W dniu dzisiejszym do umowy dodano następujący zapis:
§5 Warunki gwarancji i reklamacji
7. Wykonawca w ramach gwarancji, zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych, jeżeli wady ujawnią się w terminie gwarancji określonym w ust. 1 lub do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad. Zamawiającemu przysługuje żądanie dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad jeżeli w terminie gwarancji dokonane zostały co najmniej dwie naprawy tego samego elementu/podzespołu, a przedmiot umowy nadal jest wadliwy, nawet wówczas gdy wada ma charakter usuwalny.
11. W okresie gwarancji, w przypadku awarii nośnika danych (np. dysku twardego) Wykonawca wymieni go na nowy bez możliwości dokonania ekspertyzy poza siedzibą Zamawiającego. Uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego.
Komunikaty