Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2024 11:53:00 |
Składania : | 22-05-2024 11:53:00 |
Otwarcia : | 22-05-2024 11:58:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Jaja kurze klasy M o wadze 53 g- 63 g w ilości 36 000 sztuk. Termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia to min. 26 dni, licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
2. Jednorazowa dostawa do magazynu żywnościowego Zamawiającego wynosi 6000 sztuk jeden raz na dwa-trzy tygodnie. Opakowanie zbiorcze co najmniej - 30 szt. Dostawy realizowane transportem własnym na koszt Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 13:00.
3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zawartymi w obowiązujących przepisach prawa żywnościowego.
4. Realizacja dostawy nastąpi po uprzednim złożeniu zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego określającego termin dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar w ciągu dwóch dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia.
5. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarcza:
a) prawidłowo wystawioną fakturę VAT z terminem płatności 30 dni
b) Handlowy Dokument Identyfikacyjny
6. Wykonawca posiada decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na obrót i transport środków spożywczych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (89) 76 17 598
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty