Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1E10 OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów i na magazyn centralny Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty)

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 16-05-2024 10:42:00
Składania : 29-05-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 


 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1.E10 / OPAKOWANIA

 

OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI  - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów lub/i na magazyn centralny Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty)

 

 

 

 

 

Data: 16.05.2024

1.  Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 399 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 68 stacji paliw działających przy wybranych sklepach.

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.  Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.   Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy (firm), która zapewni(ą) ciągłość dostaw opakowań dla sklepów INTERMARCHE - Grupy Muszkieterów,   do  185 placówek  w  POLSCE oraz wybrane produkty do 214 sklepów BRICOMARCHE lub/i na magazyn(y) centralny(e) [m.in. do Swadzimia k. Poznania]. Każdy  sklep  sam podejmuje decyzję w zakresie zakupu opakowań.  Nie ma obligatoryjnego obowiązku zakupu opakowań. Załącznik nr 2 specyfikacja i oferta SKLEPY  - zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu zapytania oraz miejsce do wpisania oferty cenowej wraz z uwagami dostawcy. Załącznik nr 5 specyfikacja i oferta MAGAZYN  - zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu zapytania oraz miejsce do wpisania oferty cenowej wraz z uwagami dostawcy w sytuacji dostaw produktów na magazyny centralne [m.in. do Swadzimia k. Poznania].

2.   Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

3.   „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy spółki SCA PR POLSKA  sp. z o.o., należących do Grupy Muszkieterów.

4.   Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci sklepów, które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie.

5.   Zamawiający również bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółki centrali Grupy Muszkieterów - SCAPR POLSKA Sp. z o.o., która może dokonywać zamówień na magazyny centralne (m.in. w Swadzimiu) Grupy Muszkieterów  bezpośrednio u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie:

SCA PR Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018

6.   Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

3.  Wymagania dotyczące Oferenta

1.     Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;

2.       Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał należycie usługi będące zakresem zapytania – dostawa opakowań.

4.    Warunki udziału w postępowaniu

1.     Ofertę prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.     Oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.     Oferent na dalszym etapie postępowania będzie poproszony o podpisanie i przesłania Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 - Umowa_NDA_ITM_POLSKA ).

Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie postępowania.

Podpisany oryginał w dwóch egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy wysłać na adres:

„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski

Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo – dokumenty nie podpisuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również na platformie w momencie składania oferty.

4.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

5.    Zastrzeżenia

1.     Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości;

2.     Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

3.     Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC;

4.     Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.     Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;

6.     Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;

7.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

8.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;

9.     Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;

10.  Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2 i załączniku nr 5, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.

11.  Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu oferty w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;

12.  Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;

6.     Wymagania dotyczące oferty

1.   Oferta powinna być przygotowana na bazie załącznika nr 2 lub/i załącznika nr 5, tj.

Załącznik nr 2 specyfikacja i oferta SKLEPY” , „ Załącznik nr 5 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN” do uzupełniania przez Oferenta w możliwie jak najszerszym zakresie.

2.   Preferowane jest przedstawiona jak największej ilości elementów wyszczególnione w zapytaniu ofertowym, które nadawać  się będą do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty.

3.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami;

4.   Informacje związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając wymienione załączniki objętych ofertą w formacie MS Excel;

5.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;

6.   Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe produktów.

7.   Warunki płatności

a.    jeśli Zamawiający będzie miał dokonywać płatność  termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT. Dla nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego obligatoryjnie termin płatności obligatoryjnie 45 dni.

b.    Termin ważności oferty - minimum 60 dni od akceptacji ostatecznej oferty.

 

7.     Kryteria oceny ofert

Element oceny - opakowania

Waga

CENA

64%

Koszt zakupu opakowań

Koszt dostawy opakowań

Termin płatności

SERWIS / DOŚWIADCZENIE

36%

Czas dostawy opakowań

Czas reakcji i rozpatrzenia reklamacji

Minimum zamówieniowe (wielkość zamówienie od której dostawa jest w cenie produktów)

Gotowość dostaw (zakres oferty i ilość sklepów)

Referencje Dostawcy (rynek PL) - w zakresie dostawy opakowań

SUMA kontrolna

100%

 

 

 

8.  Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

29.05.2024 godz. 10:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

27.05.2024 godz. 16:00

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

28.05.2024

4.

Przewidywany termin oceny ofert

Tydzień 22-24

9.     Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.     Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.     W przypadku pytań:

a.     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”

b.     pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.     Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

4.     Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „SCA PR POLSKA Sp. z o.o.”

  1. Załączniki

1.     Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,

2.     Załącznik nr 2  - Specyfikacja i oferta SKLEPY,

3.     Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA,

4.     Załącznik nr 4 – Lista sklepów Intermarche i Bricomarche

5.     Załącznik nr 5  - Specyfikacja i oferta MAGAZYN,

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFQ 1.E10 OPAKOWANIA NA SKLEPY i lub NA MAGAZYN.pdf pdf 820.76 2024-05-16 10:42:05 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN.xlsx xlsx 44.96 2024-05-16 10:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta SKLEPY.xlsx xlsx 44.96 2024-05-16 10:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA (4).doc doc 99 2024-05-16 10:42:00 Kryterium
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy (22).xlsx xlsx 31.47 2024-05-16 10:42:00 Kryterium
Załącznik nr 4 – Lista sklepów Intermarche i Bricomarche (1).xlsx xlsx 56.39 2024-05-16 10:42:00 Kryterium
Pytania opakowania wielokrotne.docx docx 24.94 2024-05-27 16:24:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-27 16:24 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedz w zakresie pojawiających się pytań do opakowań wielokrotny w załączniku.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

Pytania opakowania w [...].docx

2024-05-17 14:16 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pyatania.

Pytanie:
Dzień dobry, chciałbym dopytać o pozycje z oferty Magazyn - pozycja 327,330 i 333, czy to mają być lunch boxy 1 komorowy, 2 komorowy i 3 komorowy? Jak na załączonych zdjęciach?

oODP. TAK, są tp pojemniki na obiady, 1, 2 i 3 komorowe.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Transportu na terenie Polski 1szt. palety euro Proszę podać koszt transportu na terenie Polski 1szt. palety Euro, którego wartość nie kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy w cenie zamówionych produktów. 1 dostawa - (0)
2 Transportu na terenie Polski 1szt. kartonu do 30kg Proszę podać koszt transportu na terenie Polski 1szt. paczki o ciężarze do 30kg, której wartość nie kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy w cenie zamówionych produktów. 1 dostawa - (0)
3 OFERTA CENOWA NA SKLEPY- Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta SKLEPY Proszę tutaj załączyć wypełniany [zielone pola] jak najpełniej plik: "Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta SKLEPY" i wpisać kontrolnie na platformie cyfrę 1.

Załącznik nr 2 - Spe [...].xlsx

1 komplet - (0)
4 OFERTA CENOWA NA MAGAZYN- Załącznik nr 5 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN Proszę tutaj załączyć wypełniany [zielone pola] jak najpełniej plik: "Załącznik nr 5 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN" i wpisać kontrolnie na platformie cyfrę 1.

Załącznik nr 5 - Spe [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0320 PLN, EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 64% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 3% Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego. Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu całości zamówienia .Wszelkiego rodzaju przedpłaty nie są akceptowane. (0)
3 Referencje 3% Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
4 Kwestionariusz 3% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Kwestionariusz 1.E10" i go załączyć.

Załącznik nr 1 – Kwe [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Proszę potwierdzić 60 dniowy termin ważności oferty od daty zakończenia zbierania ofert na platformie lub zaproponować inny. Proszę potwierdzić. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Stałość ceny po podpisaniu umowy 3% Proszę określić stałość ceny podpisaniu umowy współpracy. (0)
10 Wymóg atestu - Proszę potwierdzić, czy oferowane produkty mają atest przeznaczone do kontaktu z żywnością. (0)
11 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
12 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
13 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić taką gotowość.

Załącznik nr 3 – Umo [...].doc

(0)
14 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek produktów (opakowań) na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA lub wskazany sklep. Proszę potwierdzić. (0)
15 Dokumenty techniczne - Proszę załączyć dokumenty techniczne , karty katalogowe opakowań itp. Mogą Państwo dokumenty nazwać liczbą z nr LP 1z listy 1 – 409 z plik “Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta SKLEPY” lub “Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN”. Całość plików proszę załączyć jako plik spakowanych. (0)
16 Termin dostawy: ilość dni roboczych od chwili złożenia zamówienia na opakowania itp. 3% Proszę podać ilość dni roboczych potrzebnych na dostawę opakowań itp. od chwili złożenia zamówienia. (0)
17 Możliwości dostaw : zasięg 3% Proszę określić czy są w stanie Państwo wykonywać dostawy do wskazanych sklepów wg. załącznika

Załącznik nr 4 – Lis [...].xlsx

(0)
18 Możliwości dostaw : ilość 3% Proszę określić jakie są ilościowe możliwości dostaw na opakowań na miesiąc. (0)
19 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
20 Test produktów - Proszę potwierdzić możliwość testu produktów przedstawionych przez Oferenta we wskazanej przez ITM Polska lokalizacji. (0)
21 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
22 SKLEPY : Wartość zamówienia opakowań od której dostawa jest w cenie 3% Proszę wpisać wartość zamówienia na opakowania od której dostawa jest wliczona w cenę. Kwota wyrażona netto w PLN. (0)
23 Warunki gwarancji / serwisu - czas reakcji 3% Proszę określić czas reakcji na zgłoszenie reklamacyjne [godzin roboczych]. (0)
24 Warunki gwarancji / serwisu - czas rozpatrzenia reklamacji 3% Proszę określić czas rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego [dni roboczych]. (0)
25 Możliwości dostaw na magazyn centralny 3% Proszę określić czy są w stanie Państwo wykonywać dostawy całopaletowe na magazyn centralny w Swadzimiu lub inny wskazany magazyn (0)
26 MAGAZYN : Wartość zamówienia opakowań od której dostawa jest w cenie 3% Proszę potwierdzić, że w zamawianych całopaletowych dostawach na magazyn centralny koszt transportu jest wliczony w cenę produktu, (0)
27 Atesty na opakowani związane z SUO - Proszę potwierdzić, czy oferowane produkty alternatywne do tworzyw sztucznych jednorazowe lub wielokrotne mają atest wymagany do opakowań związane z ustawą SUP oraz je załączyć. Mogą Państwo atesty nazwać liczbą z nr LP 1z listy 1 – 409 z plik “Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta SKLEPY” lub “Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta MAGAZYN”. Całość kart katalogowych załączyć jako plik spakowanych. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 573