Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2024 10:11:00 |
Składania : | 04-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-06-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opracowaniu programu polityki zdrowotnej z zakresu problematyki nietrzymania moczu dla kobiet od 30 r.ż. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca opracuje program polityki zdrowotnej pn. Profilaktyka inkontynencji wśród mieszkanek Poznania w wieku 30+ na lata 2024-2026, zwanego w dalszej części postępowania Programem.
Opracowany program powinien zawierać: 1. Opis problemu zdrowotnego i uzasadnienie wdrożenia i realizacji programu polityki zdrowotnej dla mieszkanek miasta Poznania w wieku 30+ zawierający epidemiologię oraz obecne uwarunkowania planowanych w programie interwencji. 2. Cele i mierniki efektywności programu polityki zdrowotnej adekwatne do planowanych w ramach programu interwencji oraz zgodne z zasadą SMART. 3. Charakterystyka populacji docelowej oraz planowanych w ramach programu polityki zdrowotnej interwencji z uwzględnieniem danych demograficznych i potrzeb zdrowotnych populacji objętej programem. 4. Opis organizacji programu polityki zdrowotnej zawierający harmonogram i etapy jego realizacji oraz planowane działania do wraz z opisem warunków realizacji programu. 5. Opis sposobu monitorowania i ewaluacji programu polityki zdrowotnej. 6. Budżet programu polityki zdrowotnej zawierający wyszczególnienie kosztów jednostkowych i całkowitych planowanych interwencji oraz działań wraz ze wskazaniem źródeł szacowania wartości dla świadczeń i usług. 7. Projekt ankiety badania satysfakcji beneficjentek oraz testu badającego wiedzę.
Planowany roczny budżet programu wynosi 300 000,00zł brutto.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przygotowuje program polityki zdrowotnej w szczególności w oparciu o następujące akty prawne i opracowania merytoryczne: • ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146), • ustawa z dnia 11 września 2015 roku o zdrowiu publicznym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1608); • rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie wzoru programu polityki zdrowotnej, wzoru raportu końcowego z realizacji programu polityki zdrowotnej oraz sposobu sporządzenia projektu programu polityki zdrowotnej i raportu końcowego z realizacji programu polityki zdrowotnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2476); • instrukcja PPZ opracowana przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT); • raporty AOTMiT odpowiednie dla danej choroby lub danego problemu zdrowotnego; • Mapy Potrzeb Zdrowotnych dla właściwego terytorialnie zakresu.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA od daty zawarcia umowy do 31 października 2024 r. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Kompetencje merytoryczne i zawodowe wskazujące, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie), wykonał przynajmniej jedną dokumentację zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie wykazanych powyżej kompetencji do Formularza ofertowego należy dołączyć kopie posiadanych referencji, poświadczeń, protokołów odbioru lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi te były wykonane w sposób należyty, ze szczególnym uwzględnieniem pozytywnej opinii Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT). 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji prawnej, ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Kryterium weryfikowane będzie na podstawie treści oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym. 3. Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. Kryterium weryfikowane będzie na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów. Weryfikowana będzie kompletność oraz zgodność oferty z przedmiotem zamówienia, przepisami prawnymi oraz wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu. 4. Wykonawca zapozna się i zaakceptuje treść niniejszego zapytania oraz określone w nim warunki realizacji przedmiotu zamówienia. Kryterium weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia Oferenta złożonego w formularzu ofertowym.
KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu:
Kryterium |
Waga |
Maksymalna
ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena za opracowanie programu
polityki zdrowotnej (wartość brutto)
|
60% |
60 punktów |
Kompetencje merytoryczne i zawodowe |
40% |
40 punktów |
SUMA: |
100% |
100 punktów |
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty za kryterium „Cena za opracowanie programu polityki zdrowotnej” zostaną obliczone według wzoru: Cena oferty – Oferent, który zaoferuje najniższą cenę brutto otrzyma 60 pkt., a dla pozostałych ofert punktacja w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: C = (C min / Cx) X 60 gdzie: C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” C min – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert Cx – cena brutto oferty badanej Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Oferent, który przedłoży ważną i najkorzystniejszą ofertę, zostanie wezwany do podpisania umowy. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Cenę ofertową należy podać w złotówkach w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zaoferowana cena musi być podana liczbą. 3. Cena podana w ofercie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodpłatnego zlecenia Wykonawcy poprawek programu polityki zdrowotnej i dostosowania go do wytycznych zawartych w opinii wydanej przez AOTMiT w ramach umowy zawartej na opracowanie programu. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. 3. Treść oferty musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych. 5. Do oferty należy dołączyć dokumenty/załączniki wymienione w niniejszym zapytaniu. 6. Wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez Oferenta – osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. 7. Z chwilą ustanowienia pełnomocnictwa istnieje obowiązek załączenia do oferty pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 8. Oferty niezgodne, czyli takie, których treść nie odpowiada treści niniejszego ogłoszenia, zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. 9. Kopie dokumentów wchodzących w skład oferty muszą być poświadczone przez Oferenta za zgodność z oryginałem. 10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. ZASADY PŁATNOŚCI Zapłata zostanie dokonana przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez Wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje Wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji Wykonawcy. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty 3. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza znajdującego się poniżej.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
5. Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
6. Za kompletność oferty odpowiada Oferent. OPIS PROCEDURY 1. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z przedstawionymi kryteriami.
2. Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawienie omyłek rachunkowych, pisarskich i innych.
3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
Publikacja niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i otrzymanie w jego
konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Prezydenta Miasta Poznania i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.
Zastrzega się, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 54 81, 61 878 54 80
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty