Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI.26.24.2024 Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2024 14:47:00
Składania : 07-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze zaprasza do złożenia ofert na Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, zgodnie z załączonym do postępowania Zapytaniem ofertowym. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 2 (Formularz Oferty).


UWAGA:

  • Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania. 
  • Wraz z ofertą należy złożyć: 

  1. Załącznik nr 3 (Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).
  2. Zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, z treści którego będzie wynikać, że instalacja w której będą unieszkodliwiane odpady jest eksploatowana. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty (W sytuacji, gdy data zaświadczenia w trakcie trwania umowy przekroczy okres 12 miesięcy od czasu jego wystawienia – Zamawiający wezwie Wykonawcę, z którym została podpisana umowa, do złożenia zaświadczenia wydanego nie wcześniej niż miesiąc przed otrzymaniem wezwania od Zamawiającego. W przypadku nie przesłania w/w dokumentu w terminie 14 dni Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy).
  3. Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych we wskazanej w Formularzu oferty instalacji;
  4. Wpis do Rejestru BDO.

  • Warunki zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty są wiążące i one będą podlegały ocenie.

Kryteria oceny ofert: 

- cena oferty brutto (95%) określona przez Wykonawcę w pkt 5 Formularza oferty,

- odległości od spalarni  (5%) określona w pkt 6 Formularza oferty.


Formularz oferty (Załącznik nr 2) oraz pozostałe Załączniki muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 



KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii ul. Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Kamiennej Górze  jest Pan Jan Suchecki, kontakt: adres e-mail iod@dcro.org.pl, telefon 697 071 511

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze", numer postępowania DI.26.24.2024.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7. Posiada Pani/Pan:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 104.38 2024-05-29 14:47:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 184.53 2024-05-29 14:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 77.65 2024-05-29 14:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.doc doc 29.5 2024-05-29 14:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz oferty.doc doc 52.5 2024-05-29 14:47:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie.doc doc 29 2024-05-29 14:47:00 Kryterium
Pytania i odpowiedzi_05.06.2024 r..pdf pdf 175.96 2024-06-05 08:12:22 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach_07.06.2024 r..pdf pdf 149.79 2024-06-07 11:05:01 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_11.06.2024 r..pdf pdf 160.63 2024-06-11 13:41:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-11 13:41 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty_11.06.2024 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-06-07 11:05 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o otwartych ofertach_07.06.2024 r.

Informacja o otwarty [...].pdf

2024-06-05 08:12 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Pytania i odpowiedzi_05.06.2024 r.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Łączna cena brutto oferty 1 usługa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Czas trwania umowy - 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin realizacji - Odpady odbierane będą transportem Wykonawcy sukcesywnie, minimum trzy (3) razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Złożenie oferty - Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania. Zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, z treści którego będzie wynikać, że instalacja w której będą unieszkodliwiane odpady jest eksploatowana. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty (W sytuacji, gdy data zaświadczenia w trakcie trwania umowy przekroczy okres 12 miesięcy od czasu jego wystawienia – Zamawiający wezwie Wykonawcę, z którym została podpisana umowa, do złożenia zaświadczenia wydanego nie wcześniej niż miesiąc przed otrzymaniem wezwania od Zamawiającego. W przypadku nie przesłania w/w dokumentu w terminie 14 dni Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy), Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych we wskazanej w Formularzu oferty instalacji oraz Wpis do Rejestru BDO. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - For [...].doc

(0)
7 Oświadczenie - Do oferty należy załączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego

Załącznik nr 4 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294