Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-05-2024 12:26:00 |
Składania : | 17-05-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Nowa Słupia dn.08.05.2024 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 413178743
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE- szacowanie wartości zamówienia
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia
Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ) zapraszam do złożenia szacunku cenowego na:
Modernizacja uszkodzonego przepustu w miejscowości Jeziorko
Zadanie finansowane z funduszu sołeckiego miejscowości Jeziorko na 2024
r.
2. Zakres prac obejmuje:
Przedmiar
- modernizacja uszkodzonego przepustu w miejscowości Jeziorko |
|||||
Lp. |
Rodzaj wykonywanych robót. |
Miara. |
Ilość. |
Cena netto. |
Wartość netto. |
1. |
Organizacja ruchu i
oznakowanie robót wraz z ustawieniem zapór. |
Kpl. |
1,00 |
|
|
2. |
Wycięcie i zerwanie nawierzchni asfaltowej wraz z
podbudową przy pomocy koparek podsiębiernych. |
m3 |
15,20 |
|
|
3. |
Przekierowanie cieku wodnego do jednej z
istniejących rur betonowych . |
szt. |
1,00 |
|
|
5. |
Usunięcie jednej strony uszkodzonych rur betonowych
wraz z wywozem urobku. |
m3 |
3,00 |
|
|
6. |
Przygotowanie ławy z kruszywa 0-31,5 gr. warstwy 0,15x1x7,0
m. pod rurę PP fi 1000mm. wraz z jej ułożeniem - Rura wykonawcy. |
mb. |
7,00 |
|
|
7. |
Opsypka rury piaskiem wraz z zagęszczeniem
warstwowym. |
m3 |
3,00 |
|
|
8. |
Przekierowanie cieku wodnego za pomocą koparek do
nowo ułożonej rury PP. |
szt. |
1,00 |
|
|
9. |
Usunięcie drugiej strony uszkodzonych rur betonowych
wraz z wywozem urobku. |
m3 |
3,00 |
|
|
10. |
Przygotowanie ławy z kruszywa 0-31,5 gr. warstwy
0,15x1x 7m pod drugą rurę PP fi 1000mm wraz z jej ułożeniem - Rura wykonawcy |
mb. |
7,00 |
|
|
11. |
Opsypka rury piaskiem wraz z zagęszczeniem
warstwowym. |
m3 |
3,00 |
|
|
12. |
Wykonanie warstwy podbudowy z klińca drogowego
0-63mm. wraz z zagęszczeniem (gr. warstwy 20cm. po zagęszczeniu). |
m3 |
7,60 |
|
|
13. |
Wykonanie warstwy nośnej podbudowy z kruszywa 0-31,5
wraz z zagęszczeniem (gr. warstwy 10cm. po zagęszczeniu.) |
m3 |
3,80 |
|
|
14. |
Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltu o grubości 4 cm |
m2 |
38,00 |
|
|
15. |
Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltu o grubości 4 cm |
m2 |
38,00 |
|
|
16. |
Profilowanie i czyszczenie rowu na wlocie i wylocie
przepustu wraz z odwozem urobku. |
mb. |
20,00 |
|
|
17. |
Obmurowanie
rur przy istniejących przyczółkach |
kpl. |
4,00 |
|
|
18. |
Wysypanie poboczy kruszywem 0-31,5 |
m3 |
2,00 |
|
|
Razem netto |
|
||||
VAT 23% |
|
||||
Razem brutto |
|
Wszystkie pozycje cenowe zawierają koszty materiałów wraz
z transportem i robocizną.
WAŻNE: Zamawiający zaleca aby przed złożeniem szacunku cenowego zapoznać się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i w swojej ofercie uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do skutecznego wykonania zamówienia.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia: 20.08.2024 r.
Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Marek Partyka tel. 41 3178743, 669692030, Luiza Dudzic 413178775
4 . Miejsce i termin złożenia szacunku cenowego :
Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS
Szacunek cenowy należy złożyć w terminie; do dnia: 17.05.2024 do godziny 12:00.
Wykonawcy składający szacunek cenowy są związani jego treścią przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
5. Pozostałe informacje.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego szacunku cenowego
c) unieważnienie postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienie postępowania bez wyboru oferty.
d) Negocjacji z Wykonawcami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych szacunkach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
e) Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
f)
Jeśli w złożonych szacunkach cenowych cena będzie mieściła się kwocie ,
którą Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia to szacowanie ceny
może zakończyć się podpisaniem umowy ze składającym szacunek cenowy.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych szacunków cenowych Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
6. Klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowa Słupia jest Katarzyna Gruszka, kontakt: adres e-mail: katarzyna.gruszka@cbi24.pl
• Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozeznania rynku w trybie „Zapytania ofertowego” i udzielenia zamówienia na przedmiot zapytania,
• Pani/Pana dane nie są przekazywane innym podmiotom niewymienionym w przepisach prawa
• Pani/ Pana dane mogą być publikowane na stronie internetowej Zamawiającego lub na stronie platformy zakupowej dla zamówień prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia
• Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji sprawy oraz w celach archiwizacyjnych przez okres 5 lat
• Ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podane przez Panią/Pana dane są warunkiem udziału w postępowaniu.
• Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji oraz profilowaniu.
Składając szacowanie ceny Wykonawca potwierdza zapoznanie się z powyższą
klauzulą.
2024-05-31 08:32 | Marek Partyka | Zamawiający informuje , że została wybrana oferta firmy - Ewa Bracik BRUKARSTWO I USŁUGI, ze względu na najniższą cenę. |
Komunikaty