Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-05-2024 14:00:00 |
Placing offers : | 07-05-2024 16:10:00 |
Offers opening : | 07-05-2024 16:25:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenie postępowania bez podania przyczyny.
Informację o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Proszę o podawanie ceny jednostkowej za 1 sztukę / komplet / zestaw w danej pozycji, która jest opisana w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2024-05-07 14:55 | Mariusz Czyż |
Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Podany w zamówieniu format flag nie zgadza się z obowiązującymi proporcjami, zwłaszcza w zakresie flagi unijnej, która przy wysokości 75 cm powinna mieć 120 cm długości. Czy Zamawiający na pewno chce zlecać produkcje flag bez zachowania obowiązujących proporcji?" Zamawiający informuję iż flaga unijna powinna mieć wymiary minimum 75 cm na 120 cm, tak aby zachowane były obowiązujące proporcje. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
2024-05-07 09:09 | Mariusz Czyż |
Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Generalnie jest 8 plakatów do wysłania w 1 miejsce: 3 plakaty promocyjne 3 plakaty informujące o programie 2 plakaty punkt informacyjny Czy to będą łącznie 3 projekty graficzne, czy 8 różnych projektów graficznych". Zamawiający informuję iż będą to łącznie 3 projekty graficzne. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
Announcements