Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 29-04-2024 14:27:00 |
Placing offers : | 07-05-2024 08:00:00 |
Offers opening : | 07-05-2024 08:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Radlin, w trybie postępowania uproszczonego,o którym mowa w art. 27b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. z 2023 r. Dz.U. poz. 977 ze zm.), z zastrzeżeniem pkt 6.
2. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mają na celu wyłącznie wprowadzenie obszaru udokumentowanego złoża metanu występującego w złożu węgla kamiennego „Anna do następujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
1) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą Nr
BRM.0007.058.2013 Rady Miejskiej w Radlinie z dnia 27 sierpnia 2013 r., okolice ulicy Józefa Rymera oraz ulicy Głożyńskiej,
2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą Nr BRM.0007.059.2013 Rady Miejskiej w Radlinie z dnia 27 sierpnia 2013 r., okolice ulicy Józefa Rymera oraz ulicy Głożyńskiej, zwanymi dalej łącznie „dokumentami planistycznymi”.
3. Granice obszaru objętego zmianami określa Załącznik do Uchwały Nr S.0007.018.2024 Rady Miejskiej w Radlinie z dnia 26.03.2024 r., stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia pełnej procedury formalno-prawnej związanej ze sporządzeniem dokumentów planistycznych, o których mowa w pkt 1 i 2, w tym w szczególności:
1) wykonania projektów zmian dokumentów planistycznych dla obszarów podlegających zmianom, na podstawie i w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
2) wykonania innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
5. Pod pojęciem prowadzenia procedury formalno-prawnej, o której mowa w ust. 4 należy rozumieć również m.in.: pozyskanie niezbędnych materiałów geodezyjnych (map i podkładów), opracowanie, redagowanie i wysyłanie wszelkich pism zawiadamiających, uzgadniających, opiniujących, obwieszczających itp., w tym prowadzenie wszelkiej korespondencji na własny koszt, a nadto redagowanie wymaganej procedurą ogłoszeń (oraz ich publikacja w prasie) itp.
6. Szczegółowy zakres zamówienia określony został we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
7. W przypadku jeżeli Wojewoda odmówi wyrażenia zgody na zastosowanie postępowania uproszczonego, zgodnie z art. 27b ust. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany będzie do kontynuowaniu procedury na zasadach ogólnych, przy czym termin realizacji i wynagrodzenie zostanie ustalone w sposób opisany odpowiednio w §4 ust. 6 i §6 ust. 7 wzoru umowy stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
Zdolność techniczna:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie – wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania propozycji cenowej, co najmniej 2 uchwalone, opublikowane i obowiązujące miejscowe plany/zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Dokument potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Wykaz opracowań (usług) - Załącznik nr 1 - z podaniem ich wartości, terminu wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, np. referencje,
Zdolność zawodowa:
b) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia – spełniającą jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu:
Wykaz osób - Załącznik nr 2 - wskazujący osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień/kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-07 10:32 | Zamówienia Publiczne |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty. Niniejszym informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano propozycję cenową firmy: URBLEX Sp. z o.o. 32-852 Dębno 250 woj. Małopolskie NIP: 86920013609 wartość propozycji cenowej: 17 350,00 zł brutto Słownie: siedemnaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 grudnia 2024r. Wykaz złożonych propozycji cenowych: 1)URBLEX Sp. z o.o. 32-852 Dębno 250 woj. Małopolskie NIP: 86920013609 wartość propozycji cenowej: 17 350,00 zł Słownie: siedemnaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100 Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia 40 000,00 zł brutto. |
Announcements