Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-04-2024 10:38:00 |
Składania : | 23-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2024 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-04-22 12:39 | Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski |
W
związku
z
pytaniami
do
postępowania
szacowania
wartości
zamówienia,
Zamawiający
udostępnia
pytania
i
odpowiedzi:
Pytania: 1. Co zamawiający rozumie przez urządzenie do aplikacji modyfikatora tarcia ? Czy zamawiający określa w ten sposób smarownicę torową dostosowaną do smarowania jednego toru ? 2. Jaki środek ma być użyty do „smarowania” szyn w urządzeniu do aplikacji modyfikatora tarcia ? prosimy o podanie parametrów środka lub przykładowego środka, który zostanie zaakceptowany przez zamawiającego ? 3. Czy zamawiający przewiduje wizję lokalną w celu określenia możliwości zabudowy urządzeń ? Jeśli tak to prosimy o podanie daty i godziny wizji terenowej. 4. W wymaganiach zamawiający określił sposób zasilania urządzeń, jednak brak jest potwierdzenia tego zapisu w wymaganiach dotyczących urządzenia do smarowania dwóch torów jednocześnie. Czy urządzenie ma być zasilane z sieci 230 V AC i następnie zmieniane w 24V ? 5. Po czyjej stronie jest doprowadzenie zasilania 230V AC do przetwornicy w obu urządzeniach ? 6. W specyfikacji urządzenia przeznaczonego do smarowania dwóch torów zamawiający określił że na jednej szynie ma znajdować się minimum 8 dysz rozprowadzających środek smarny. Jeśli przyjmiemy takie minimum, to w obu torach (4 szyny) powinny znajdować się minimum 32 dysze. Zamawiający określił jednak że łączna ilość dysz w obu torach to 64 szt. Prosimy zatem o informację w jaki sposób zamawiający obliczył minimum 64 punkty smarne ? Odpowiedzi: 1. Modyfikator tarcia to środek smarny aplikowany na powierzchnię toczną szyny, który: - redukuje piski - zmniejsza zużycie faliste szyn - zapewnia współczynnik tarcia na styku koło-szyna 0,3-0,4 - tarcie ślizgowe przekształca w "tarcie dodatnie"(kontrola stanu pełzania i przywrócenie kół do właściwego ruchu tocznego) - nie wydłuża drogi hamowania Intencją Zamawiającego jest, aby modyfikator był aplikowany na tor przed pierwszą zwrotnicą najazdową (dwie szyny po 8 punktów smarnych) 2. Przykładowe środki to: Whitmore „TOR Armor”, FUCHS „TRAM Silance”, IGRALUB „HeadLub TS-1-1”. 3. Pętla „Piaski” jest ogólnie dostępna i każdy Wykonawca może się zapoznać z jej warunkami terenowymi we własnym zakresie i w dogodnym dla siebie terminie. Jeżeli wymaga to obecności przedstawiciela Zamawiającego to termin oględzin należy wcześniej uzgodnić. 4. Każde z zastosowanych do smarowania urządzeń może być zasilane z sieci 230 V AC, także zasilacz 230VAC/24V AC/DC. 5. Doprowadzenie zasilania 230V AC do każdego z urządzeń jest po stronie Zamawiającego. 6. Każda z szyn powinna być smarowana na wejściu w łuk zarówno od strony główki jak i listwy (jest to razem 16 punktów smarowania na jedną szynę) a ponieważ szyn jest 4 razem daje to 64 punkty. |
Komunikaty