Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-04-2024 14:19:00 |
Składania : | 26-04-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-04-2024 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja czynności w ramach bieżącego czyszczenia i przeglądu separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice:
a) określenie danych technicznych wyszczególnionych w załączniku separatorów (formularz cenowy – tabela numer 2), które podlegają inwentaryzacji (koszt przeglądu technicznego i czyszczenia separatorów naliczany będzie za 1 Mg odpadu),
b) czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych z osadnikami (formularz cenowy – tabela numer 1) wraz z odbiorem, transportem wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w okresie do 31.07.2024r.,
c) wykonanie dwóch przeglądów technicznych separatorów w terminie do dnia 31.07.2024r. oraz do 31.10.2024r. (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2),
d) przeprowadzenie napraw na instalacji separatora substancji ropopochodnych (formularz cenowy – tabela numer 3),
e) usługa pobrania próbek po czyszczeniu separatorów, badanie składu chemicznego ścieków (zawiesina + ropopochodne) dla próbek pobranych przed i za urządzeniem podczyszczającym – 2 próbki dla każdego separatora (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2).
Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
Warunki zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-26 10:32 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
2024-04-26 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 553 500,00 zł |
2024-04-22 12:20 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści SWZ - w załączeniu. |
Komunikaty