Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP/4/2024 „Bieżące czyszczenie i przeglądy separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice”

Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2024 14:19:00
Składania : 26-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 


Przedmiotem zamówienia jest realizacja czynności w ramach bieżącego czyszczenia i przeglądu separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice:


a) określenie danych technicznych wyszczególnionych w załączniku separatorów (formularz cenowy – tabela numer 2), które podlegają inwentaryzacji (koszt przeglądu technicznego i czyszczenia separatorów naliczany będzie za 1 Mg odpadu),

b) czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych z osadnikami (formularz cenowy – tabela numer 1) wraz z odbiorem, transportem wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w okresie do 31.07.2024r.,

c) wykonanie dwóch przeglądów technicznych separatorów w terminie do dnia 31.07.2024r. oraz do 31.10.2024r. (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2),

d) przeprowadzenie napraw na instalacji separatora substancji ropopochodnych (formularz cenowy – tabela numer 3),

e) usługa pobrania próbek po czyszczeniu separatorów, badanie składu chemicznego ścieków (zawiesina + ropopochodne) dla próbek pobranych przed i za urządzeniem podczyszczającym – 2 próbki dla każdego separatora (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2).


Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.


Warunki zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 123.48 2024-04-17 14:19:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 112921.9 2024-04-17 14:19:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ.pdf pdf 250.2 2024-04-22 12:20:44 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 297.98 2024-04-26 10:32:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-26 10:32 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 553 500,00 zł
2024-04-22 12:20 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści SWZ - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 288