Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-290/MW/24 "Wykonanie i montaż oszklonych zabudów w konstrukcji aluminiowej w pomieszczeniu nr 052 w Komendzie Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2 oraz w Komendzie Powiatowej Policji w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bartniaka 19"..

Daniel Dembiński
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2024 13:38:00
Składania : 22-04-2024 13:34:00
Otwarcia : 22-04-2024 13:39:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 16.06.2023 r. poz. 1497).

W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert.

Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Dostawca/Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

Dostawca /Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Płatność za przedmiot zamówienia będzie dokonana na rzecz Wykonawcy przelewem bankowym na rachunek określony na fakturze Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego tj.  Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu usługi.

Na fakturze jako płatnika należy wskazać: Komendę Stołeczną Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2, NIP:5251930070, REGON: 012126482.

Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/ (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).

Wykonanie i montaż w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Nowolipie 2 oraz w KPP Grodzisk Mazowiecki, ul, Bartniaka 19. Osoba do kontaktu w/s realizacji przedmiotu zamówienia: Pan Kacper Jarząbek tel. 47 72 385 87

Oferty (jako załącznik) prosimy składać z wyszczególnieniem każdego zadania oddzielnie. W rubryce: "Cena" prosimy wpisać łączną wartość oferty za 2 zadania.

 Termin realizacji zamówienia- zgodnie z umową. Koszt dostawy należy wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

załącznik do ogłoszenia RODO


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.) zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji z siedzibą przy
ul. Nowolipie 2 w Warszawie;

2)      nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje Inspektor Ochrony Danych: adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progu, bez stosowania  ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;

4)      w związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: 

-         do celów realizacji postępowania o zamówienie przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy  dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych.

-         przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa do celów dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi,

-         w przypadku zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego.

6)     w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c)    na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych;

d)    na podstawie art. 77 ust. 1 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;

e)    w zakresie jakim przesłanką przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

7)    w zakresie realizacji umowy nie ma zastosowania prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO;

8)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO możliwość usunięcia Państwa danych osobowych przez administratora jest ograniczona.

9)     podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia
i realizacji umowy;

10)  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie do małych postępowań.docx docx 12.75 2024-04-12 13:38:00 Kryterium
umowa zabudowa 2 zadania- projekt.doc doc 120.5 2024-04-12 13:38:00 Kryterium
OPZ zabudowy 2024.doc doc 753 2024-04-12 13:38:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 "Wykonanie i montaż oszklonych zabudów w konstrukcji aluminiowej w pomieszczeniu nr 052 w Komendzie Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2 oraz w Komendzie Powiatowej Policji w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bartniaka 19." 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie wykonawcy - Oświadczenie musi być podpisane przez wykonawcę lub przez osobę która posiada pisemne upoważnienie lub wpis i w CEIDG/KRS. Do reprezentowania wykonawcy. Proszę dołączyć podpisane oświadczenie( skan pdf) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie do mały [...].docx

(0)
3 Umowa + Opis Przedmiotu Zamówienia - Akceptacja warunków umowy i OPZ Proszę wpisać: "Akceptuję"

umowa zabudowa 2 zad [...].doc

OPZ zabudowy 2024.do [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 366