Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-03-2024 10:56:00 |
Składania : | 08-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-04-2024 12:01:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w związku z
postępowaniem nr BZA.37583.15.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na
„Opracowanie analizy techniczno-kosztowej wykonania montażu
zaworów antyskażeniowych na przyłączach wodnych do obiektów Dozamel Sp. z o.o.
przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
I. Opis
przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
1.
Opracowanie
analizy techniczno-kosztowej wykonania montażu zaworów antyskażeniowych na
przyłączach wodnych do obiektów Dozamel Sp. z o.o., w tym przede wszystkim:
a. wykonanie
inwentaryzacji przyłączy wodnych do obiektów (wykaz obiektów objętych
przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do zaproszenia),
b.
dobór zaworów antyskażeniowych do poszczególnych
obiektów,
c.
analiza wpływu zaworów na pracę instalacji w tym
p.poż, zaproponowanie niezbędnych zmian w instalacjach wraz z doborem urządzeń
podnoszących ciśnienie,
d.
wykonanie schematów przyłączy i zmian w
instalacjach,
e.
zestawienie kosztów niezbędnych robót.
2.
Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do
kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
3. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań przewidzianych podczas realizacji przedmiotu zamówienia z osobami wskazanymi przez Zamawiającego oraz pozyska wszystkie niezbędne materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia,
powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w
wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do
Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w
wersji elektronicznej w standardzie
umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć
w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem
.dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i
-.pdf.
5. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia
powinna zostać opracowana w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w
tym prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do niego, ochrony
przeciwpożarowej, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz
wymaganiami Zamawiającego, w sposób zapewniający m. in.:
a) bezpieczeństwo osób i mienia,
b) ochronę środowiska,
c) ochronę ludności zgodnie z wymaganiami obrony
cywilnej,
d) ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich.
6.
Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia
powinna zostać wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma
służyć.
7. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System
Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po
podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe
pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia
bhp okresowe lub wstępne.
8.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik
nr 1 do Zaproszenia),
2) wizje lokalne,
3) wytyczne i wskazania
Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym
uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II.
Termin realizacji: 8 tygodni od dnia podpisania
umowy w sprawie zamówienia.
III.
Termin gwarancji: 3 lata
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy BZA.37583.15.2024.KS,
2. Ogólne warunki udzielenia
zamówienia (OW).
3. Wykaz obiektów
4. Lokalizacja obiektów.
A. Klauzula-RODO dla-Oferenta-Wykonawcy-Dostawcy-Partnera-Kontr...
B. Klauzula-RODO-dla-Pracownikow-i-innych-Osob-Kontrahenta_F
C. Załącznik-C_Oswiadczenia-RODO-Oferenta-Wykonawcy-Dostawcy-Partnera-Kontrahenta_F
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty