Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-03-2024 11:04:00 |
Składania : | 03-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 03-04-2024 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 600 351 658
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Zamawiającym jest Miasto Poznań, z siedzibą przy Placu Kolegiackim 17,
61-841 Poznań, NIP: 2090001440, REGON: 631257822.
Zapytanie dotyczy usługi
związanej z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w
ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
I. Wymagania
ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Rozeznanie obejmuje oszacowanie wartości zamówienia na świadczenie
usługi stałego dostępu do Internetu w Pracowni Ekonomii Społecznej „Ładne
Rzeczy” mieszczącej się przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu, zgodnie z opisem
i wymaganiami określonymi w niniejszym opisie i specyfikacji technicznej.
2. Zamawiający zakłada, że realizacja świadczenia usługi stałego dostępu
do Internetu będzie trwała od dnia aktywacji usługi do zakończenia projektu,
tj. końca września 2028 r.
II. Świadczenie
usługi stałego dostępu do Internetu.
Przedmiotem zamówienia będzie usługa dostarczenia szerokopasmowego łącza
internetowego na potrzeby Pracowni Ekonomii Społecznej „Ładne Rzeczy”.
Wymagania określone przez Zamawiającego na etapie rozeznania rynku kształtują
się następująco:
A. Parametry łącza i jego instalacja:
1. Stały dostęp do sieci Internet z symetryczną prędkością transmisji
(download i upload). Dopuszcza się realizację łącza za pomocą światłowodów lub
kabli Ethernet. W ofercie prosimy przedstawić oferty dla różnych prędkości transmisji,
które są możliwe do uzyskania pod wskazanym adresem.
2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca korzystał z łączy dzierżawionych
przy czym regulacje prawne pomiędzy Wykonawcą a dzierżawcą łącza nie będą
dotyczyły Zamawiającego i nie będzie on żadną ze stron.
3. Przepustowość łącza nie może być osiągnięta dzięki wykorzystaniu
overbookingu;
4. Oferowane łącze musi zapewniać nielimitowany transfer danych (bez
limitu pobierania i wysyłania danych), nielimitowaną liczbę otwartych sesji,
brak blokowania usług i protokołów w sieci Internet oraz możliwość użytkowania
dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego
translacji adresów (NAT);
5. Zamawiający wymaga adresacji IP z klasy publicznej. Zamawiający
dopuszcza aby przydzielona adresacja pochodziła maksymalnie z dwóch różnych
podsieci adresowych.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnia możliwość użytkowania
przyznanego adresu IP na urządzeniach Zamawiającego bez konieczności zgłaszania
adresów MAC urządzeń Zamawiającego do Wykonawcy lub rejestrowania ich w
systemach informatycznych Wykonawcy;
7. Łącze wraz z urządzeniami końcowymi (punkt odbioru usługi) Wykonawca
zobowiązany będzie doprowadzić i zainstalować w Poznaniu, w lokalu przy ul.
Święty Marcin 57. Wykonawca będzie zobowiązany do instalacji i pełnej
konfiguracji urządzeń końcowych (instalacja modemu/routera i innych niezbędnych
urządzeń sieciowych będących własnością Wykonawcy, a niezbędnych do prawidłowego
funkcjonowania łącza).
8. Wykonawca nie będzie miał prawa ingerencji w istniejąca sieć
teleinformatyczną Zamawiającego a proponowane przez niego łącze internetowe
będzie całkowicie wyizolowaną instalacją.
9. Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia o ile będą
wymagane oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łączy.
B. Gwarancja SLA:
1. Gwarantowany czas dostępności usługi w miesiącu powinien być na
poziomie nie mniejszym niż 99,5 % co oznacza, że maksymalny łączny czas
niedostępności usługi w okresie abonamentowym (miesiącu) nie może przekroczyć 3
godziny 36 minut lub 43 godzin liczonych dla okresu rocznego. Zamawiający
zastrzega jednak, że maksymalny czas trwania pojedynczej awarii nie może
przekraczać 12 godzin. Dostępność usługi - wyrażona procentowo suma minut w
ciągu okresu rozliczeniowego (miesiąca lub roku), podczas których usługa
działała bez wystąpienia awarii. Dostępność usługi definiowana jest jako
stosunek sumarycznego czasu liczonego w minutach, w którym usługa była dostępna
w danym okresie do całkowitej liczby minut w okresie, w którym parametr ten
jest mierzony (1 miesiąc = 43 200 minut, 1 rok = 525 600 minut) a wynik
wyrażony jest w procentach. Zależność określa wzór: CDU = 100% ∗ T− ∑t T gdzie:
CDU – czas dostępności usługi, T – liczba minut w monitorowanym przedziale
czasowym, t – skumulowana liczba minut czasu trwania awarii w monitorowanym
przedziale czasowym.
2. Zamawiający wymaga aby czas usunięcia awarii nie był dłuższy niż 12
godzin, przy czym za czas usunięcia awarii Zamawiający uważa czas jaki upłynie
pomiędzy momentem zgłoszenia awarii przez Zamawiającego a momentem jej
usunięcia przez Wykonawcę.
3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis i obsługę łączy poprzez tzw.
biuro zgłoszeń, dostępne stale tj. w trybie 24/7/365.
C. Koszty realizacji:
1. Koszty instalacji, konfiguracji i utrzymania – pełnej obsługi (np. niezbędne konserwacje, naprawy, koszty ewentualnej dzierżawy, o której mowa w pkt. I.2.) łącza oraz inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji usługi będą wliczone w co miesięczny abonament (ryczałt).
2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami
technicznymi usługi określonymi w OPZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji SLA o której mowa w pkt. II oraz będzie
odpowiedzialny za całość świadczenia usługi w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie zamówienia w okresie realizacji umowy.
4. Wykonawca będzie realizował usługę w sposób należyty i terminowy z
uwzględnieniem warunków ujętych w OPZ.
D. Sposób przygotowania informacji
1. W opisie oferowanych usług w oparciu o OPZ należ wskazać następujące
informacje:
1.1 Cenę brutto i netto podłączenia łącza internetowego oraz
uruchomienia usługi,
1.2. Cenę brutto i netto miesięcznych opłat taryfowych dla każdej z
oferowanych pod adresem ul. Święty Marcin 57, 61-809 Poznań prędkości transferu
(prosimy o podanie pełnej opłaty miesięcznej za korzystanie z usługi dostępu do
Internetu oraz usług towarzyszących) w okresie od uruchomienia usługi do 30
września 2028 roku.
1.3. Cenę brutto i netto oferowanych routerów wraz z ich specyfikacją
techniczną (jeżeli ich koszt zwyczajowo wchodzi w cenę miesięcznego abonamentu,
prosimy to wyszczególnić i wskazać po jakim czasie cena urządzenia jest
uregulowana).
Router musi objąć niedużą powierzchnię – 70 m2.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty