Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/7/2024 „Remont podzespołów Stacji Zrzutu Osadu”

Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2024 13:47:00
Składania : 28-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 28-03-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja  

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie remontu podzespołów Stacji Zrzutu Osadu.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2  do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru

Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie.

Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.

Telefon kontaktowy: 691-712-485

2. Kod CPV: 

a) Kod główny: 50530000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

3. Termin realizacji: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy, przy czym czas naprawy nie może przekroczyć 5 dni roboczych od chwili przekazania urządzenia do naprawy.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

UWAGA! 

Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną. 

10. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 619.32 2024-03-21 13:47:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 506.77 2024-03-21 13:47:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 664.25 2024-03-21 13:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 24.44 2024-03-21 13:47:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 451.28 2024-03-28 10:23:56 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postęowania.pdf pdf 458.3 2024-04-11 10:34:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-11 10:34 Patrycja Kandyba Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęo [...].pdf

2024-03-28 10:23 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont podzespołów Stacji Zrzutu Osadu” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata zostanie dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do 6 tygodni od dnia podpisania umowy , przy czym czas naprawy nie może przekroczyć 5 dni roboczych od chwili przekazania urządzenia do naprawy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 146