Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2024 12:59:00 |
Składania : | 26-03-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja
Szczegółowy zakres dostaw został określony w Formularzu szacowania wartosci zamówienia / podział na 15 części/.
Szczegółowe
wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostaną określone na etapie przygotowania ewentualnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy.
Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl
Osoba
do kontaktu:
Jolanta
Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32
32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
2024-03-25 14:35 | Jolanta Wojdera |
PYTANIE
NR
3 proszę o sprecyzowanie w części 4 w pozycji 8 -ilości szt. w opakowaniu (septy o wydłuzonej żywotności (czerwone) max. temp. 400 0C). Posiadamy asortyment 50 szt. w op oraz 25 szt. w op.. Odpowiedź Zamawiającego: Jeno opakowanie sept ma stanowić 25 szt |
2024-03-22 15:48 | Jolanta Wojdera |
PYTANIE
NR
2 proszę o doprecyzowanie Zamawiającego w części 12 w pozycji 20 i 21 ponieważ zawierają taki sam opis jak w pozycji 18 i 19. Zamawiający informuje, że doszło do omyki i w pozycjach 20 i 21 dokonano modyfikacji opisu asortymentu. W związku z powyższym zmianie uległ Formularz szacowania. |
2024-03-22 14:40 | Jolanta Wojdera |
PYTANIE
NR
1 Czy w części 8 w pozycji 1 oraz 2 Zamawiający dopuści zaoferowanie końcówek pakowanych po 1000 szt.? Tak, podane ilości są ilościami szacunkowymi wskazanymi w celu sporządzenia szacowania wartości zamówienia. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opakowań konfekcjonowanych po 1000 szt. W związku ze zmianą prosimy o dokonanie stosownej modyfikacji i uwzględnienie 13 opakowań w formularzu szacowania. |
Komunikaty