Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2024 14:19:00 |
Składania : | 04-04-2024 10:30:00 |
Otwarcia : | 04-04-2024 10:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Nr sprawy DZPZ/2024/64
Zapytanie ofertowe
Przedmiot
zamówienia:
Lublin, dnia 20.03.2024 r.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
•
Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła
II
• Adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin
NIP: 712-016-10-05
REGON: 000514064
• Adres strony internetowej: www.kul.pl
• Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
tel.: 81-445-33-78, 81 445 41 60
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
• Osoby do kontaktu: Grzegorz Golec, Dariusz Kurzawski
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania
ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605)
oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w
Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.
2.
Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2023 r., poz. 1610)
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego
traktowania Wykonawców.
3.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej
jako “Platforma” lub “Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa
dostawa paliw płynnych, akcesoriów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania
(użytkowania) pojazdów oraz usług mycia
i odkurzania pojazdów i innych usług na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu
Lubelskiego Jana Pawła II.
2.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie
przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3) do
Zapytania ofertowego.
3.
Kody Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
09211100-2 - Oleje silnikowe
24322320-6 - Pochodne alkoholi
24951200-7 - Dodatki do olejów
24951300-8 - Płyny hydrauliczne
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
24961000-8 - Płyny chłodnicze
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z
autostrad
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1.
Termin wykonania
przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie
następowała sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
2.
Termin, o którym
mowa w ust. 1, może ulec skróceniu w razie wyczerpania 100% wartości przedmiotu
zamówienia. W takim przypadku umowa wygasa.
3.
Termin umowy może
ulec przedłużeniu w przypadku, gdy do upływu terminu jej obowiązywania nie
zostanie wyczerpane 60% wartości umowy przez Zamawiającego, bądź też istnieje
zapotrzebowanie na realizację 100% wartości umowy, a upłynął termin realizacji
zamówienia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Termin może zostać
wydłużony nie więcej niż na okres dodatkowych 6 miesięcy.
4.
Zmiany w zakresie
terminu obowiązywania umowy, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału,
dokonywane będą w drodze aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej
zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do udziału w postępowaniu może ubiegać się Wykonawca który:
1) Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem
zapytania ofertowego.
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na
prawidłową realizację zamówienia.
3) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu
paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo
energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 883, z późn. zm.), w zakresie obrotu
paliwami będącymi przedmiotem zamówienia
4)
Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.)).
VI. SPOSÓB ROZLICZENIA
1.
Należność za
wykonaną usługę wpłacona będzie na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo
wystawionej faktury w terminie 21 dni od jej
otrzymania.
2.
Za
datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Ofertę
należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2.
Oferta
powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim.
3.
Wykonawca
określi w ofercie
a) nazwę i adres Wykonawcy;
b) całkowitą wartość
przedmiotu zamówienia netto, brutto, podając ją w zapisie liczbowym
i słownym oraz stawkę
i wartość podatku VAT.
4.
Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Powinny one być
doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
5.
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
6.
Oferta
musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy
organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.
7.
Oferta
powinna zawierać:
1) wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik
nr 2 do zapytania ofertowego;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym
postępowaniu (jeśli konieczne);
3) akceptację wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.
8.
Wymagane dokumenty
opisane w pkt 7 ppkt 1-2) powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie
podpisanego skanu lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
9.
Akceptacja wzoru umowy, o
którym mowa w pkt 7 ppkt 3) Wykonawca składa poprzez wypełnienie formularza
elektronicznego w na Platformie w „Kryteriach i warunkach formalnych” wpisując w wyznaczonym
miejscu słowo "Akceptuje".
10.
Dokumenty sporządzone w
języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym
przez Wykonawcę.
11.
Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
12.
Oferta powinna
zawierać wszystkie informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane przez
Zamawiającego. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do
Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
13.
Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
14.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
W przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, wszystkie
oferty złożone przez ten podmiot zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
15.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
Dokument sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
16.
Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich
oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za
wykonanie umowy.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Postępowanie
jest prowadzone na platformie Open Nexus
– www.platformazakupowa.pl/pn/kul
2. Oferta powinna być przesłana za
pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie
postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku
„Złóż ofertę”.
3. Ofertę należy złożyć do dnia 04 kwietnia 2024 r. do godziny 10:30,
4. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 04 kwietnia 2024 o godzinie 10.35
5. W przypadku wystąpienia awarii systemu –
paltormazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie
określonym w ust. 4, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
6. Wykonawca składa
ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej
progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu
składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
8.
Zamawiający sporządzi pisemny protokół
postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
9. Informacja o
wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie
postępowania w zakładce „Komunikaty”.
IX. OCENA OFERT
1.
Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.
2.
Oferty będą oceniane w skali od 0
do 100 punktów. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań
matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą
dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje
różnica w ilości przyznanych punktów.
3.
Zamawiający przy ocenie ofert we wszystkich
częściach określonych w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi
kryteriami:
•
Cena „C” – 70%;
•
Oferowany opust „U” – 10 %;
•
Liczba stacji na
terenie Polski „ L”– 20%
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta
odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i
uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.
5.
W przypadku otrzymania
przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie
Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana
oferta najkorzystniejsza.
Kryterium |
Waga kryterium [%] |
Maksymalna liczba punktów za dane
kryterium |
Sposób oceny wg wzoru |
Cena
brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia |
70% |
70 |
C = (Cn
/ Co) x 70 pkt gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium
ceny; Cn – najniższa cena ofertowa (brutto)
spośród wszystkich podlegających ocenie ofert; Co – cena oferty ocenianej (brutto). 70 % - waga procentowa ocenianego kryterium
(70% = 70 pkt); Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający
może przyznać w tym kryterium to 70. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie
dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. „Oferta Wykonawcy” i
złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. |
Oferowany opust |
10% |
10 |
U =
(Uo/Umax) x 10 pkt gdzie: U – ocena punktowa za oceniane kryterium
oferowany opust; Uo – oferowany opust oferty ocenianej; Umax – najwyższy oferowany opust spośród
wszystkich ofert podlegających ocenie; 10 % - waga procentowa ocenianego kryterium
(10% = 10 pkt); Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający
może przyznać w tym kryterium to 10. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie
dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. „Oferta Wykonawcy” i
złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. * Pod pojęciem „oferowany opust” Zamawiający
rozumie wyrażony w % opust od ceny 1 litra paliwa obowiązującej na stacji
Wykonawcy w dniu tankowania. Oferty w
których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą „oferowanego opustu”
Zamawiający przyjmie jako oferty z 0% opustu
. |
Liczba stacji na terenie Polski |
20% |
20 |
L =
(Lo/ Lmax) x 20 pkt Gdzie: L – ocena punktowa
za oceniane kryterium liczby stacji na terenie Polski Lo – liczba stacji
oferty ocenianej Lmax – największa
liczba stacji spośród wszystkich ofert podlegających ocenie 20% - waga
procentowa ocenianego kryterium ( 20% = 20 pkt) |
Łączna
ilość |
100% |
100 |
──────────────────── |
6.
Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej ofert według poniższego wzoru:
O = C+U+L
O – suma punktów
uzyskana za wszystkie kryteria wymienione wyżej;
C – ocena punktowa
uzyskana za kryterium cena;
U – ocena punktowa
uzyskana za kryterium oferowany opust.
L – ocena punktowa uzyskana za kryterium liczba stacji.
CENĄ OFERTOWĄ JEST CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO ZA
1 LITR PALIWA NA DZIEŃ PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU PLATFORMIE
– www.platformazakupowa.pl/pn/kul
X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA
POSTĘPOWANIA
1.
Zamawiający
odrzuci ofertę, jeżeli min:
1)
jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania
ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty ze
Opisem wymagań Zamawiającego;
2)
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
3)
niezgodną z przepisami Kodeksu cywilnego / nieważną na
podstawie odrębnych przepisów;
4)
jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej
konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
5)
zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia lub niemożliwe do poprawienia błędy w obliczaniu ceny, które nie są
omyłkami;
6)
zostanie złożona po terminie;
7)
oferta została złożona przez Wykonawcę, który
wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania
terminów umownych, niegodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji,
rękojmi, zamówienie itp.);
8)
oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z
udziału w postępowaniu;
9)
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
2.
Zamawiający
unieważni postępowanie w szczególności, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1)
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający
może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było wcześniej przewidzieć;
4)
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą jego
rozstrzygnięcie i zawarcie umowy.
3.
Zamawiający
zastrzega
sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert,
unieważnienia postępowania w całości lub w części na każdym etapie, w tym także
po upływie terminu składania ofert - także bez podania przyczyny
XI. DODATKOWE INFORMACJE
1.
W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem
ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów,
pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń,
dokumentów, pełnomocnictw.
3.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić
się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia, wraz ze złożeniem dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu,
lub ich istotnych części składowych, gdy zaoferowana cena wydaje się rażąco
niska.
4. Pod pojęciem
rażąco niskiej ceny Zamawiający rozumie cenę, która budzi wątpliwości
Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności jest niższa o
co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w
postępowaniu niepodlegających odrzuceniu ofert lub wartości zamówienia
powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem
postępowania.
5.
Zamawiający informuje, że w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki
pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności
ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.
Za oczywistą omyłkę rachunkową
Zamawiający uzna w szczególności:
1)
wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z
uwzględnieniem ich konsekwencji,
2)
omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo
i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych
obliczeń arytmetycznych.
7.
W przypadku innej omyłki,
Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie
zgody na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca
nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.
Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na
poprawienie omyłki.
8.
Wykonawca może zwrócić
się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub
innych dokumentów postepowania.
9.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem że wniosek o
wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub innych dokumentów postepowania
wpłynął do zamawiającego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert.
10.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem
terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego oraz unieważnienia
Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny, także po wyborze
oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
11. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych
ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność
wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert
(zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny
Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy.
12. Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków określonych w niniejszym
zapytaniu ofertowym
i we wzorze umowy.
Załączniki:
•
Opis przedmiotu
zamówienia – załącznik nr 1
•
Formularz
ofertowy – załącznik nr 2
•
Wzór umowy –
załącznik nr 3
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1. Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana
Pawła II (adres: Al. Racławickie 14,
20 – 950 Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany
przez Rektora.
2. Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81
445 32 30).
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań
ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do
realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit.
c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze).
6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez
administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do
dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-
żądania dostępu do
danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
-
wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji
zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1270)
Czy Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.
2024-04-05 08:37 | Grzegorz Golec | Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty |
2024-04-05 08:26 | Grzegorz Golec | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-03-28 10:38 | Grzegorz Golec |
Zamawiający
informuje
o
wpływie
pytań
do
postępowania.
W
załączeniu
zostają
przesłane
odpowiedzi
na
pytania.
Zamawiający
informuje
o
modyfikacji
załączników
nr
1
i
nr
3
do
zapytania
ofertowego.
Odpowiedzi na pytani [...].pdf |
2024-03-26 13:20 | Grzegorz Golec | Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania do postepowania. Zamawiający z uwagi na efektywność postępowania uznał za zasadne wydłużenie terminu składania oraz otwarcia ofert zgodnie z datami przedstawionymi w przedmiotowym zawiadomieniu. |
Komunikaty