Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.37620.10.2024.MG Opracowanie audytu stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektu budowlanego D1 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu w kontekście aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz przeciwpożarowych

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 13:06:00
Składania : 22-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 12:01:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Dozamel Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na "Opracowanie audytu stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektu budowlanego D1 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu w kontekście aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz przeciwpożarowych".


I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje co najmniej:

·        Ocenę niezgodności obiektu z aktualnymi przepisami prawa (przepisy techniczno-budowalne oraz przepisy z zakresu ochrony przeciwpożarowej),

·        Ocenę stanu technicznego urządzeń oraz instalacji przeciwpożarowych (ze wskazaniem zdatności do dalszej eksploatacji i wskazaniem istniejących systemów do ewentualnej rozbudowy)

·        Ocenę warunków ochrony przeciwpożarowej (m.in. warunki ewakuacji (w tym techniczne warunki), ocena warunków wynikająca ze sposobu użytkowania, prowadzonego procesu produkcyjnego, magazynowania etc.)

·        Analizę obiektu pod kątem przygotowania do prowadzenia akcji ratowniczej (w tym kwalifikacja dróg wewnętrznych, które mogą stanowić drogę pożarową do obiektu i inne wymagane),

·        Propozycję rozwiązań zamiennych/zastępczych – optymalizacja ekonomiczna rozwiązań zamiennych/zastępczych oraz prac związanych z dostosowaniem obiektu do przepisów w porozumieniu z Zamawiającym

·        Analizę wymaganej ilości wody do celów przeciwpożarowych dla obiektu służącej do zewnętrznego gaszenia pożaru.

·        Szacunkowe koszty zaproponowanych rozwiązań zastępczych/zamiennych. Szacunkowe koszty dostosowania do przepisów prawa (przepisy techniczno-budowalne oraz przepisy z zakresu ochrony przeciwpożarowej).

2.  Powierzchnia użytkowa budynku D1 wynosi około 21 621 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje halę produkcyjną wraz z częścią biurowo-socjalną.  

Podstawą wykonania audytu objętego przedmiotem zamówienia będzie następująca dokumentacja:

a.)  Inwentaryzacja architektoniczno-budowalna budynku D1 - zostanie udostępniona wybranemu Wykonawcy po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.

b.)  Instrukcje bezpieczeństwa pożarowego Najemcy (użytkownika obiektu) (obiekt obecnie nie posiada jednolitej instrukcji pożarowej dla całego obiektu) – zostaną udostępnione wybranemu Wykonawcy po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.

c.) rysunki techniczne hali D1 (Załącznik nr 3)

Pozostałe materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt, który należy ująć podczas kalkulacji ceny oferty.

3. Celem opracowania jest ustalenie akceptowalnego poziomu bezpieczeństwa pożarowego z dostosowaniem do aktualnych przepisów przeciwpożarowych i wskazaniem koncepcji rozwiązań zastępczych rekompensujących pozostałe w obiekcie niezgodności z przepisami. Opracowanie będzie wykorzystane do przebudowy obiektu oraz dalszych prac projektowych, polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w budynku D1 we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10.

 Zakres opracowania musi być zgodny z:

a.)    Obowiązującymi przepisami: ustawami, rozporządzeniami, normami i zasadami wiedzy technicznej

4. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia powinna zawierać co najmniej:

a) audyt techniczny zawierający w szczególności opracowania o których mowa w pkt 1

b.) szacunkowe koszty zaproponowanych rozwiązań zastępczych/zamiennych, szacunkowe koszty dostosowania do przepisów prawa

5. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia powinna zostać opracowana w następującej liczbie egzemplarzy:

a) wersji papierowej – 4 egz.,

b) wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS – 2 egz. (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” z rozszerzeniem dwg (wersja 2016 lub nowsza) i pdf, szacunkowe koszty xlsx i pdf, a opisy z rozszerzeniem doc i pdf). Wersja elektroniczna powinna zawierać opieczętowaną stronę tytułową.

6. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia powinna zostać opracowana w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do niego, ochrony przeciwpożarowej, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego, w sposób zapewniający m. in.:

a) bezpieczeństwo osób i mienia,

b) ochronę środowiska,

c) ochronę ludności zgodnie z wymaganiami obrony cywilnej,

d) ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich.

7. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia powinna zostać wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

Ponadto:

-  Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.

- Terminy wizyt na obiekcie będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym przy udziale Najemcy hali .

- Wykonawca zobowiązany jest odbycia dodatkowych obowiązkowych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, które będą realizowane przez użytkownika obiektu,

- Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i spełnienia wewnętrznych uregulowań i zasad panujących w obiekcie wymaganych przez użytkownika obiektu,

- Zamawiający ma prawo wykorzystać dokumentację, będącą przedmiotem min. Do postępowania, do określenia przedmiotu zamówienia w przetargu na wybór Wykonawcy robót projektowych lub budowlanych, które będą realizowane na jej podstawie, a w szczególności Zamawiający ma prawo do zamieszczenia dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy na swojej stronie internetowej, jako załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie sporządzona na potrzeby ww. przetargu na wybór Wykonawcy robót projektowych lub budowlanych.

 

8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

1) formularz umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

2) niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nr BZA.37620.10.2024.MG wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego na etapie postępowania ofertowego,

3) wizje lokalne – Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnych na obiekcie zarówno na etapie przygotowania oferty, jak również wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia – w celu umówienia terminu wizji lokalnej proszę skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego.

4) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

5) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.

 

II. Termin realizacji: 15 tygodni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia

Rozpoczęcie realizacji nastąpi w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).

 

III. Termin gwarancji: 3 lata



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 509328616 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz umowy PPOŻ D1.pdf pdf 291.1 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzielania zamówienia (OW).pdf pdf 222.24 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - rys. tech. hali D1.pdf pdf 424.53 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - odporność ogniowa.pdf pdf 484.42 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Załącznik-A_Klauzula-RODO_dla-Oferenta-Wykonawcy-Dostawcy-Partnera-Kontr... — kopia.pdf pdf 208.5 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Załącznik-B_Klauzula-RODO-dla-Pracownikow-i-innych-Osob-Kontrahenta_F — kopia.PDF PDF 215.81 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Załącznik-C_Oswiadczenia-RODO-Oferenta-Wykonawcy-Dostawcy-Partnera-Kontrahenta_F — kopia.pdf pdf 263.02 2024-03-15 13:06:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 1625.28 2024-03-21 13:28:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-21 13:28 Paulina Dziegańska Szanowni Państwo.
W związku z pytaniami zadanymi przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu nr BZA.37620.10.2024.MG prowadzonym w sprawie opracowania audytu stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektu budowlanego D1 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu w kontekście aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz przeciwpożarowych, w załączeniu udzielamy odpowiedzi na zadane pytania.

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie audytu stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektu budowlanego Proszę o podanie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 szt. Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 RODO - Proszę załączyć podpisany Załącznik C - RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Akceptacja warunków umowy - Potwierdzenie zapoznania się i akceptacji warunków umownych (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 344