Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPL.271.19.2024.AW Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 10:40:00
Składania : 22-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 320 68 52 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie_ofertowe_19.pdf pdf 136.32 2024-03-15 10:40:00 Postępowanie
Formularz_ofertowy_2024_19.docx docx 17.78 2024-03-15 10:40:00 Postępowanie
Formularz_cenowy_2024.19.xls xls 56 2024-03-15 10:40:00 Postępowanie
Odpowiedzi_na_zapytania2_19.pdf pdf 91.08 2024-03-18 08:15:59 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_na_zapytania1_19.pdf pdf 99.51 2024-03-15 13:42:12 Publiczna wiadomość
inf. otwarcie ofert.19.pdf pdf 61.53 2024-03-22 14:03:50 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie_wynik_19.pdf pdf 69.53 2024-03-26 12:28:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-26 12:28 Anita Wysota Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie_wynik_19. [...].pdf

2024-03-22 14:03 Anita Wysota Informacja z otwarcia ofert

inf. otwarcie ofert. [...].pdf

2024-03-18 08:15 Anita Wysota Odpowiedzi na zapytania Wykonawców Nr 2

Odpowiedzi_na_zapyta [...].pdf

2024-03-15 13:42 Anita Wysota Odpowiedzi na zapytania Wykonawców Nr 1

Odpowiedzi_na_zapyta [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Artukuły biurowe Artykuły opisane w części A zamówienia 1 dostawa - (0)
2 Tonery Artykuły opisane w części B zamówienia 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Część A - do 3 kwietnia 2024 r. Część B - do 30 kwietnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 426