Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPZOZ/DZ/27/2024 Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.

Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2024 23:11:00
Składania : 19-03-2024 14:00:00
Otwarcia : 19-03-2024 14:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 282.42 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 454.4 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 80.5 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1.1 - Formularz cenowy.ods ods 29.18 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 258 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie.doc doc 55.5 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 52.5 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - Oświadczenie wykonawców występujacych wspólnie.docx docx 16.95 2024-03-07 23:11:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.46 2024-03-13 14:53:35 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia_modyfikacja 1.pdf pdf 310.63 2024-03-13 14:53:35 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 1.1 - Formularz cenowy zmodyfikowany.ods ods 16.36 2024-03-13 14:53:35 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach.pdf pdf 115.71 2024-03-19 15:09:39 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku.pdf pdf 184.55 2024-04-30 15:54:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 15:54 Zamówienia Publiczne Informacja o wyniku.

Informacja o wyniku. [...].pdf

2024-03-19 15:09 Zamówienia Publiczne Informacja o otwartych ofertach.

Informacja o otwarty [...].pdf

2024-03-19 14:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosi 361 598,40 zł brutto, w tym:
Pakiet 1 - Dezynfekcja ran: 81 327,60 zł brutto,
Pakiet 2 - Dezynfekcja powierzchni i sprzętów: 17 912,88 zł brutto,
Pakiet 3 - Mycie i dezynfekcja sprzętów: 20 607,12 zł brutto,
Pakiet 4 - Chusteczki do dezynfekcji: 109 684,80 zł brutto,
Pakiet 5 - Mycie i dezynfekcja w myjce: 8 461,80 zł brutto,
Pakiet 6 - Mycie i dezynfekcja sprzętów: 39 474,00 zł brutto,
Pakiet 7 - Dezynfekcja endoskopów wysokiego ryzyka: 1 763,40 zł brutto,
Pakiet 8 - Produkty do zamgławiania kompatybilne urzadzeniem SENTINELroom: 6 371,40 zł brutto,
Pakiet 9 - Mycie i dezynfekcja rąk: 75 995,40 zł brutto.
2024-03-13 14:53 Zamówienia Publiczne Wyjaśnienie-modyfikacja 1

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienia_modyfika [...].pdf

Załącznik Nr 1.1 - F [...].ods

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 816