Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP/3/2024 „Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice”

Termin:
Zamieszczenia : 06-03-2024 14:39:00
Składania : 14-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 14-03-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 


1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części: a) Część nr 1 - Rejon nr 1. Dzielnica Łabędy i Czechowice, b) Część nr 2 - Rejon nr 2. Dzielnica Brzezinka, c) Część nr 3 - Rejon nr 3. Dzielnica Żerniki, d) Część nr 4 - Rejon nr 4. Dzielnica Bojków, Ligota Zabrska i Sośnica, e) Część nr 5 - Rejon nr 5. Dzielnica Ostropa i Wilcze Gardło, f) Część nr 6 - Rejon nr 6. Dzielnica Łabędy obręb Niepaszyce, g) Część nr 7 - Rejon nr 7. Dzielnica Trynek, Sikornik i Politechnika. 2. Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.


Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w Ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 185.43 2024-03-06 14:39:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 31144.33 2024-03-06 14:39:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 271.19 2024-03-14 10:59:28 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 1.pdf pdf 659.77 2024-04-03 14:33:49 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 3.pdf pdf 646.88 2024-04-03 14:40:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 7.pdf pdf 626.03 2024-04-03 14:47:18 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 2.pdf pdf 702.79 2024-04-11 13:20:34 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 4.pdf pdf 708.42 2024-04-11 13:24:08 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 5.pdf pdf 701.1 2024-04-11 13:25:38 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Część 6.pdf pdf 704.1 2024-04-11 13:27:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-11 13:27 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 5 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-11 13:25 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 5 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-11 13:24 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 4 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-11 13:20 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 2 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-03 14:47 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 7 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-03 14:40 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 3 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-03 14:33 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - Część 1 - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-03-14 10:59 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi: 537 317,70 zł brutto w tym:
Część 1 - Rejon 1 - 77 508,62 zł brutto
Część 2 - Rejon 2 - 59 863,65 zł brutto
Część 3 - rejon 3 - 71 474,97 zł brutto
Część 4 - Rejon 4 - 79 976,81 zł brutto
Część 5 - Rejon 5 - 70 683,31 zł brutto
Część 6 - Rejon 6 - 61 863,76 zł brutto
Część 7 - Rejon 7 - 115 946,58 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 393