Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SAT.2600.10.7.2024; Zakup i dostawa wyrobów szklanych oraz naczyń laboratoryjnych z tworzyw sztucznych dla PSSE w Ostrowi Mazowieckiej

Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2024 10:09:00
Składania : 23-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 23-02-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;

2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;

3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

 

2. W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 23.02.2024 r. godz. 9:00;

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00       tel. 22 101 02 02          e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



3. Zamawiający:

1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;

2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;

3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy).

 

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

1) zostanie złożona po terminie;

2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

 

5. Zasady wyboru Wykonawcy:

1) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);

2) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;

3) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;


6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;

2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.


7. Podstawą realizacji przedmiotu niniejszego postępowania jest złożenie zamówienia przez Zamawiającego w formie wiadomości na platformie zakupowej wysłanej do Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.



Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.docx docx 15.58 2024-02-21 10:09:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna dla Wykonawców lub Zleceniobiorców.pdf pdf 119.76 2024-02-21 10:09:00 Kryterium

Komunikaty

2024-02-26 12:27 Radosław Litwa
Komunikat 2. Informacja z wyboru oferty. Jako najkorzystniejsza, spełniająca wymagania określone w zapytaniu ofertowym, zostaje wybrana Oferta #1 - 982,38 PLN brutto. Radosław Litwa
2024-02-26 12:26 Radosław Litwa Komunikat 1. Informacja z otwarcia ofert. Oferta #1 - 982.38 PLN. Radosław Litwa

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Końcówki do pipet automatycznych - typ GILSON; - pojemność do 200 µl; - żółte; - niesterylne. 20000 szt. - (0)
2 Ezy mikrobiologiczne - streylne; - z oczkiem o pojemności 10 µl i igłą o długości ok. 200 mm; - z tworzywa AS; - pakowane indywidualnie w opakowaniu papier-folia. 400 szt. - (0)
3 Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 24x24 mm - 2000 szt. - (0)
4 Pipetki Pasteura z PE - pojemność 1 ml; - długość 14,5 cm; - bez podziałki; - niesterylne. 2000 szt. - (0)
5 Korki uniwersalne do probówek - wykonane z PE; - niesterylne. 3000 szt. - (0)
6 Strzykawka jednorazowa - pojemność 20 ml; - trzyczęściowa typu Luer slip 100 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od daty złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 162