Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/4/2024 „Remont kraty mechanicznej na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach”

Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2024 09:04:00
Składania : 22-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-02-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kraty schodkowej MEVA RSM 20-100-5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych. Wymagany termin gwarancji : 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie. Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym. Telefon kontaktowy: 691-712-485 2. Kod CPV: a) Kod główny: 50530000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn 3. Termin realizacji: do 31.03.2024 r., przy czym czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć 5 dni roboczych od chwili przekazania urządzenia do naprawy 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną usługę polegająca na wykonaniu remontu kraty mechanicznej, schodkowej o przepustowości min. 3000 m3/h. 6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz usług– Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm). 9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną. 11. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wykaz usług – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 4) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 857.8 2024-02-16 09:04:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 497.02 2024-02-16 09:04:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 658.76 2024-02-16 09:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 24.26 2024-02-16 09:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx docx 19.15 2024-02-16 09:04:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 449.61 2024-02-22 09:34:23 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 450.76 2024-02-27 14:06:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 14:06 Patrycja Kandyba Raport wyboru oferty

Raport wyboru oferty [...].pdf

2024-02-22 09:34 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont kraty mechanicznej na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz usług– Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata zostanie dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin gwarancji - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316