Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-02-2024 11:23:00 |
Składania : | 23-02-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 23-02-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Biuro
Architekta Miejskiego Urzędu Miejskiego w Starachowicach
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z
2023, poz. 1605 z późn. zm.), zaprasza do złożenia oferty dotyczącej realizacji zadania pn.: „Opracowanie
dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy parkingu dwupoziomowego w
Starachowicach” w ramach zadania „ Poprawa komunikacji publicznej w
Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru
niskoemisyjnego – etap III”.
Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1.
1. Wymagany
termin wykonania zamówienia - 8 miesięcy od dnia podpisania
umowy
2. Cena
ofertowa - wynagrodzenie wykonawcy.
Cena
ofertowa jest ceną ryczałtową i nie podlega zmianom.
Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu umowy, w tym wszelkie opłaty publiczno - prawne, w tym
podatek VAT a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej –
koszty uzyskania przychodu i podatek dochodowy.
Wszystkie
ceny należy podać w PLN, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Wynagrodzenie
będzie płatne na zasadach określonych w projekcie umowy.
3. Warunki
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
warunków.
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
4. Miejsce
oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę
zawierającą cenę ofertową brutto, w tym podatek VAT należy złożyć poprzez
Platformę Zakupową Open Nexus (platformazakupowa.pl).
Termin złożenia ofert do 23.02.2024 r., godz. 11:00.
5. Opis
kryteriów oceny ofert.
Kryterium
oceny ofert:
- cena ofertowa – waga kryterium -100
%
Za
najbardziej korzystną zostanie uznana oferta, spełniająca warunki udziału w
procedurze udzielenia zamówienia i która zawiera najniższą cenę ofertową.
Zamawiający nie przewiduje negocjacji ceny.
6. Informacja
o osobach uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą.
Łukasz
Linek –
tel. 41 322 1023
Marcin
Bednarczyk – tel. 41 322 1022
e-mail: projekty@starachowice.eu
7. Projekt
umowy.
7.1. Załącznikiem
do niniejszego zapytania ofertowego jest projekt umowy, jaka zostanie zawarta
z wybranym Wykonawcą.
7.2. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, gdy:
- inwestycja nie będzie realizowana
lub jej wykonanie nie będzie leżało w interesie publicznym,
- wartość oferty przekroczy wielkość zarezerwowanych środków finansowych w budżecie.
Załączniki:
1. Opis
przedmiotu zamówienia
2. Rysunek
poglądowy
3. Umowa - projekt
Wymagany termin realizacji zamówienia: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Przed
złożeniem oferty Oferent zobowiązany jest dokonać wizji w terenie celem
zapoznania się na miejscu z zakresem prac mających na celu wykonanie przedmiotu
zamówienia.
Oferty
należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 23.02.2024 r. do
godz. 11:00.
Oferty
niepotwierdzone lub złożone w innej formie niż za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Open Nexus będą podlegać odrzuceniu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 322 1023
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-26 09:39 | Łukasz Linek |
Niniejszym
informuję,
że
dokonano
wyboru
najkorzystniejszej
oferty. Została wybrana oferta złożona przez: SAN-PROJ Usługi Projektowe Kalamarz Janusz z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 65 054, 70 zł brutto. Dziękuję Państwu za udział w postępowaniu |
Komunikaty