Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-02-2024 09:36:00 |
Składania : | 21-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-02-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Wynagrodzenie ryczałtowe.
Termin realizacji: do 31.07.2024r.
Przedmiotem niniejszego rozpoznania cenowego jest wykonanie kompleksowej dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:
- inwentaryzacja obiektu
- ekspertyza techniczna
- uzyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (2egz.)
- projektu budowlanego,
- projektu architektoniczno - budowlanego,
- projektu technicznego,
- planu zagospodarowania terenu, infrastruktura towarzysząca,
- w/w opracowania muszą zawierać projekty wszystkich branż, w tym m.in. niezbędne przyłącza i ewentualne likwidacje kolizji, zjazd na działkę,
- wszelkie niezbędne uzgodnienia, pozwolenia, decyzje niezbędne Zamawiającemu do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i realizacji inwestycji.
- zmiana ogrzewania na gazowe
- remont dachu
Ponadto:
- projekt na rozbiórkę budynków gospodarczych na przedmiotowej działce 443/1 - do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę
Budynek, działka leży w strefie ochrony konserwatorskiej.
Szczegóły projektowe (adaptacji/remontu) do ustalenia po wyłonieniu Oferenta.
Projekty: 5 egz.
Przedmiary i kosztorysy inwestorskie: 2 szt.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: 2 egz.
Płyta cd x2: projekty w wersji pdf i dwg, kosztorysy i przedmiary w wersji pdf i ath, specyfikacje w wersji pdf oraz plik tekstowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61/ 640 4077
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-19 13:50 | Katarzyna Sakowska tel 61 640 40 77 | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Gmina Września odstępuje od rozpoznania cenowego, będzie ogłoszony przetarg dot. tego tematu. |
Komunikaty