Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-02-2024 14:09:00 |
Składania : | 23-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-02-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę oraz zakup materiałów kwaterunkowo-gospodarczych, konserwacyjnych (zestaw plombowniczy, bezpieczne saszetki, drut plombowniczy, plomby ołowiane, klej w laskach, pistolet klejowy, folie stretch)
Zamawiający zawrze umowy ramowe z max. 3 Wykonawcami, których ceny ofert nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej.
ZAMAWIAJĄCY ZAWRZE UMOWY RAMOWE Z WYKONAWCAMI NA OKRES 12 MIESIĘCY
ZAPOTRZEBOWANIA BEDĄ ZGŁASZANE NA PODSTAWIE BIEŻĄCYCH POTRZEB OD JEDNOSTEK ORAZ KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga: - warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; - termin realizacji: 15 dni roboczych od dnia zaakceptowania zapotrzebowania przez Wykonawcę- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; - gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy; -Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu. -Miejsce Dostawy: Wydział Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa- Magazyn nr 3, lub do wskazanych w zapotrzebowaniu jednostek/ komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji
-Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy
-Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
-Wykonawca zobowiązuje się zapoznać z Ogłoszeniem oraz specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 72 332-37
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty