Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2024 08:30:00 |
Składania : | 20-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie streeminu 5 webinariów oraz ich obróbka techniczna w celu umieszczenia na Youtube oraz stronie internetowej projektu.
Opis przedmiotu zamówienia
W ramach projektu pn. „REJS DO NAUKI” dofinansowanego dofinansowany
z budżetu państwa w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą
„Społeczna odpowiedzialność nauki”, moduł: Popularyzacja nauki i promocja
sportu, nr projektu SONP/SP/550352/2022, który jest realizowany na Wydziale
Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni planowany jest streeming
5 webinariów w celu umieszczenia ich na platformie Youtube oraz stronie
internetowej projektu.
Webinaria muszą spełniać
standardy WCAG 2.1. (Web Content
Accessibility Guidelines) czyli wytyczne dotyczące dostępności treści
internetowych. Wykładowcy przygotowali 5 webinariów w programie MS Power Point trwających
1,5 h każdy. Usługa tzw. streemingu webinariów trwających 1,5 h każdy, przygotowanych
w programie MS Power Point będzie realizowana w ciągu dwóch dni.
Terminy wykonania usługi
obejmuje okres dwóch dni wskazanych przez zamawiającego w okresie kwiecień-maj 2024 roku. Następnie webinaria muszą zostać poddane
transkrypcji (tekst pisany prezentujący treść przekazywaną podczas webinarium
przez wykładowcę, dodany pod materiałem wyświetlanym na ekranie monitora tj. ciemna
apla, białe duże litery) i poddane obróbce technicznej w celu umieszczenia ich na
platformie Youtube oraz na stronie internetowej projektu. Usługa musi zostać
wykonana do dnia 31 maja 2024 roku.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-13 13:38 | Anita Brunowicz | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
2024-02-19 07:44 | Anita Brunowicz | W załączeniu odpowiedzi na pytania 3. |
2024-02-16 14:07 | Anita Brunowicz | W załączeniu odpowiedzi na pytania 1 i 2. |
2024-02-15 13:39 | Anita Brunowicz | W załączeniu odpowiedzi na pytania - zestaw 1. |
Komunikaty