-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 886565
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/PN/07/02/2024 Inwentaryzacja, ekspertyza oraz dokumentacja techniczna instalacji PPOŻ w budynku Wysoka Łąka w Kowarach
Wystawiający
-
UżytkownikKarol Orkiszewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-25 10:32:00
-
Składania2024-04-25 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-04-25 12:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-12
13:19:04
|
Karol Orkiszewski |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
podlega
odrzuceniu: Uzasadnienie prawne: art. 310 (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) – „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym…”. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania zgodnie z powyższym została ujęta w pkt 6.7 Ogłoszenia o zamówieniu. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Postępowanie podlega unieważnieniu, ponieważ finansowanie zamówienia ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zostało cofnięte. Zamawiający nie posiada środków finansowych pozwalających na realizację zamówienia własnymi środkami. Postępowanie w trybie podstawowym podlega unieważnieniu zgodnie z powyższym. |
2024-04-12
13:12:53
|
Karol Orkiszewski |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania-unieważnienie
Załączniki |
2024-04-12
12:59:04
|
Karol Orkiszewski |
Unieważnienie
postępowania
Załączniki |
2024-04-10
12:15:08
|
Karol Orkiszewski |
Dodatkowe
terminy
w
zakresie
wizji
lokalnych
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?