Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2024 08:32:00 |
Składania : | 23-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-02-2024 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-03-12 09:15 | Arleta Matusik | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2024-03-01 12:53 | Arleta Matusik |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY |
2024-02-23 12:08 | Klaudia Stasiak |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT zamieszczana na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) |
2024-02-23 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
brutto
4
150
000,00
zł |
2024-02-15 14:57 | Arleta Matusik |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ
WYJAŚNIENIE TREŚCI S [...].odt |
2024-02-13 14:48 | Arleta Matusik | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2024-02-13 14:47 | Arleta Matusik |
ZMIANA
TREŚCI
SPECYFIKACJI
WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia tj.: 1. Zmienia pkt 14.1. SWZ, który otrzymuje brzmienie: „14.1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). tj.: do dnia 23.03.2024 r Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.” 2. Zmienia pkt 15.1. SWZ, który otrzymuje brzmienie: „ 15.1 Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje do dnia 23.02.2024 r. do godz. 09:00.” 3. Zmienia pkt 16.1. SWZ, który otrzymuje brzmienie: „16.1 Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformazakupowa.pl w dniu 23.02.2024 r. o godz. 09:05., tj. zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp.” Powyższe zmiany prowadzą do zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu. W związku z tym Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 23 lutego 2024 roku do godz. 09:00. |
Komunikaty