Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/1/2024 „Dostawa piasku, humusu oraz kruszyw”

Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2024 09:57:00
Składania : 01-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 01-02-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest  dostawa piasku, humusu oraz kruszyw

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do Materiałów Przetargowych – formularzu cenowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości.  

UWAGA: Umowa na realizację zamówienia będzie zawarta do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2. Kod CPV:  

a) Kod główny:14210000-6 – Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

3. Termin realizacji: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w §4 ust. 2 wzoru umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, przy czym termin realizacji poszczególnych zamówień nie może przekroczyć 3 dni.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

•  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

•  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

•  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularza cenowego oraz formularza ofertowego.

Wartość wskazana w formularzu oferty służy jedynie porównaniu cen, w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy- Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę najtańszą oraz spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych.

10. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Formularz cenowy- Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 758.7 2024-01-24 09:57:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 386.94 2024-01-24 09:57:00 Postępowanie
Załacznik 2 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 12.44 2024-01-24 09:57:00 Postępowanie
Załącznik 1-formularz ofertowy.docx docx 25.39 2024-01-24 09:57:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 453.81 2024-02-01 09:29:35 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 457.59 2024-02-08 08:20:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-08 08:20 Patrycja Kandyba Raport wyboru oferty

Raport wyboru oferty [...].pdf

2024-02-01 09:29 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Dostawa piasku, humusu oraz kruszyw” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy- Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata za dostarczony towar dokonywana będzie przez Zamawiającego po realizacji każdego zamówienia częściowego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - Do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w §4 ust. 2 wzoru umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, przy czym termin realizacji poszczególnych zamówień nie może przekroczyć 3 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 296