Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-45/2024 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie postępowania uproszczonego na usługę pn. „Dostawa gazów technicznych wraz z dzierżawą butli".

Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2024 12:32:00
Składania : 02-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 02-02-2024 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nr sprawy: KML-45/2024

 

Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach w postępowaniu prowadzonym w trybie postępowania uproszczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp, zaprasza do złożenia oferty gdzie przedmiotem zamówienia jest „Dostawa gazów technicznych wraz z dzierżawą butli” w zakresie i na warunkach zgodnych z treścią niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty oraz warunkami realizacji zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia zawartymi w Formularzu oferty (Załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy(Załącznik nr 4) do niniejszego Zaproszenia.

1.   Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus

2.   Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

3.   Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia zeskanowanego, wypełnionego i podpisanego Formularza oferty wraz z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów ważnych na dzień składania ofert. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

4.   W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1233), Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania oraz winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Informacje te winny być oznaczone klauzulą:

„Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” oraz oddzielone od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dostosowanie do pozostałej części oferty (należy zachować ciągłość numeracji stron). Brak uzasadnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa będzie powodowało automatyczną jawność zastrzeżonych informacji na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy.

5.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w § 52a pkt 1) – 6) Regulaminu, § 52b art. 1 pkt 4) Regulaminu oraz nie zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 129)

Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy składają Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.

b)    spełniają warunki udziału w postępowaniu:

- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika  to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

- zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty.

6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

7. Termin złożenia oferty do dnia: 02.02.2024 r. do godz. 12.00

8. Termin ważności oferty: termin związania ofertą do dnia: 02.03.2024 r.

9. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnią postawione warunki Komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

najniższa cena - waga kryterium: 100 %

10.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12.  Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.


Do oferty należy dołączyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl:

1. Zeskanowany, wypełniony i podpisany oryginał Formularza oferty - Załącznik nr 1.

2. Zeskanowany, wypełniony i podpisany oryginał Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2

3. Zeskanowany, wypełniony i podpisany oryginał Oświadczenia Wykonawcy dotyczący spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3         .

4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 52b ust. 1 pkt. 4) Regulaminu sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; lub wskazać miejsce, w którym Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.

    Wszystkie złożone dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę – osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy.

5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

Na etapie składania ofert za skuteczne uznaje się pełnomocnictwo złożone w formie:
1) dokumentowej, tj. skan podpisanego oryginalnego dokumentu lub skan kopii dokumentu poświadczonego przez notariusza i złożonego za pośrednictwem platformazakupowa.pl

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie w wersji papierowej.

lub

2) elektronicznej, tj. dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony za pośrednictwem platformazakupowa.pl

    Pełnomocnictwo winno zawierać:

a)    oznaczenie mocodawcy,

b)    oznaczenie pełnomocnika,

c)    zakres pełnomocnictwa,

d)    czas na jaki jest udzielone.


W załączeniu do zaproszenia:

 1.   Formularz oferty – Załącznik nr 1

2.   Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2

3.   Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3

4.   Wzór Umowy – Załącznik nr 4

5.   Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 5


 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.pdf pdf 1027.98 2024-01-23 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu...pdf pdf 904.87 2024-01-23 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu.pdf pdf 207.17 2024-01-23 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 3070.44 2024-01-23 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 459.88 2024-01-23 12:32:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 248.23 2024-02-02 13:31:24 Publiczna wiadomość
Informacja z rozstrzygnięcia postępowania.pdf pdf 295.37 2024-03-15 14:24:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-15 14:24 Konrad Czaja Informacja z rozstrzygnięcia postępowania

Informacja z rozstrz [...].pdf

2024-02-02 13:31 Konrad Czaja Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 420