Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-01-2024 13:47:00 |
Składania : | 23-01-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-01-2024 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw płynnych: etyliny bezołowiowej 95 i 98, 100 lub innej z oznaczeniem E5 oraz oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych w PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach w podziale na dwie części:
Część nr 1 – Zakup oleju napędowego dla pojazdów eksploatowanych w PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach w ilości i o charakterystyce określonej w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do MP,
Część nr 2 – Zakup etyliny bezołowiowej 95 i 98, 100 lub innej z oznaczeniem E5 dla pojazdów eksploatowanych w PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach w ilościach i o charakterystyce określonej w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2a do MP.
2. Stacja paliw (czynna 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę) powinna znajdować się w odległości maksymalnie do 6 km od ul. Rybnickiej 47, 44-100 Gliwice, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Zamawiającego do wskazanej przez Wykonawcę stacji paliw, po drogach publicznych.
3. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliwa w formie bezgotówkowej za pośrednictwem kart stałego tankowania.
5. Formularze cenowe mają charakter szacunkowy i służą Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa ilość paliwa w rozbiciu na poszczególne części:
a) oleju napędowego – 195 000 litrów w całym okresie realizacji zamówienia – dla części nr 1,
b) etyliny 95 bezołowiowej - 10 000 litrów w całym okresie realizacji zamówienia – dla części nr 2,
c) etyliny 98, 100 lub innej z oznaczeniem E5 - 3 200 litrów w całym okresie realizacji zamówienia – dla części nr 2.
6. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na cały zakres przedmiotu zamówienia obejmujący część nr 1, część nr 2, jak również na każdą część osobno. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
W obrębie poszczególnych części nie dopuszcza się składania ofert nieobejmujących całego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danej części.
Szczegółowe warunki zamówienia zostały opisane w Materiałach Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-24 13:55 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu. |
2024-01-23 12:52 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
2024-01-22 12:53 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu. |
2024-01-18 13:14 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych oraz modyfikacja Materiałów Przetargowych wraz z załącznikami - w załączeniu. |
Komunikaty