Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-01-2024 14:15:00 |
Składania : | 18-01-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przygotowywanie i dostarczanie przez Zleceniobiorcę na rzecz Miasta Poznania kwiatów ciętych, bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych na terenie miasta Poznania w związku z obsługą kontaktów publicznych Prezydenta Miasta Poznania realizowaną przez Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania w 2024 r. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, w ramach zapotrzebowania, na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik do postępowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie:
Rodzaj kompozycji |
Projektowana liczba kompozycji w 2024 r. |
Wieniec duży na stojaku śr. min. 90 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 60 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład świerkowy i dodatki zielone (palma, kokos, świerk, leder, ming, asparagus, robelini), drewniany stojak wys. 1 m oraz dedykowana, drukowana szarfa ozdobna |
2 |
Wieniec duży na florecie śr. min. 80 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 50 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna |
17 |
Wieniec średni na florecie śr. min. 70 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 35 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna |
39 |
Wieniec mały na podkładzie z liści śr. min. 60 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 24 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna |
33 |
Wiązanka na liściu 20 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna
|
35 |
Bukiet 18 szt. kwiatów sezonowych (np. hortensje, gerbery, eustomy, goździków) Dodatki: zatrwian, gałązki gipsówki, proso, ruskus, sala oraz liście aralii
|
35 |
flower box nie mniej niż 20 kwiatów z zielonymi dodatkami
|
2 |
kwiaty cięte 30 szt. róż białych i 30 szt. róż czerwonych o długości 50 cm przybranie z rafii
|
60 |
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
03121200-7
3. Termin wykonania zamówienia:
Sukcesywne dostawy będą realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej łączną maksymalną wartość umowy, w zależności od tego co nastąpi pierwsze. Poszczególne zamówienia realizowane będą w terminie wskazanym w zleceniu. Wymagana jest dyspozycyjność i elastyczny czas pracy - realizacja zamówień w dni wolne od pracy, święta, godziny wczesnoporanne i wieczorne, łączy się również z dowiezieniem kwiatów pod wskazany adres.
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Pod uwagę będą brane następujące kryteria:
1. cena – 60 pkt.,
2. estetyka wykonania bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych - 35 pkt. Oceniona zostanie na podstawie zdjęć, które Wykonawca wykona samodzielnie własnym kompozycjom kwiatowym. Należy załączyć kolorowe zdjęcia (min. 2 zdjęcia każdej kompozycji) wraz z dokładnym jej opisem (zawierającym minimum: gatunek kwiatów i ilość użytych kwiatów z każdego gatunku, rodzaj i ilość elementów zielonych) stanowiącej przykład realizacji wskazanych niżej elementów przedmiotu zamówienia:
a. dużego wieńca na stojaku o średnicy min. 90 cm
b. średniego wieńca na florecie o średnicy min. 70 cm
c. wiązanki na liściu
d. damskiego bukietu okolicznościowego
3. skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy – 5 pkt.
Liczba punktów w powyższych kryteriach przyznana zostanie w następujący sposób:
Adn 1.
Ilość punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60
Adn 2.
Ilość punktów w kryterium estetyka:
A) spójność kompozycyjna
a) nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt
b) spełnia wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.
c) spełnia wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt
d) spełnia wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt.
B) spójność kolorystyczna
a) nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt
b) spełnia wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.
c) spełnia wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt
d) spełnia wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt.
C) wykonanie szarfy
a) nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt
b) spełnia wymagania zamawiającego – 5 pkt.
Adn. 3
Ilość punktów w kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy:
Dostarczenia zamówienia na adres wskazany w zleceniu na terenie miasta Poznania (głównie Urząd Miasta Poznania i siedziba Straży Miejskiej Miasta Poznania) w terminie określonym w zleceniu, również w soboty, niedziele oraz święta – dni ustawowo wolne od pracy, w sytuacji wyjątkowej w ciągu:
1) 2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 3 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca – 0 pkt
2) 1 godziny od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca – 5 pkt
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 8 %.
Odpowiadając na zapytanie Wykonawca wskazuje cenę jednostkową za 1 sztukę wskazanej kompozycji kwiatowej oraz ustosunkowuje się do pozostałych kryteriów oceny ofert i warunków udziału w postępowaniu.
6. Zasady płatności:
Zgodnie z § 6, 7 i 8 Wzoru umowy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-01-25 13:21 | Julita Tichoniuk |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
nr
Prd-IX.271.1.2024
w
trybie
zapytania
ofertowego
dokonał
wyboru
oferty
złożonej
przez
Kwiaciarnię
"Flower
Room"
Alicja
Płóciennik.
Oferta
Wykonawcy
uzyskała: 1. 60 pkt., 2. 31 pkt., 3. 5 pkt. łącznie 96 pkt. |
Komunikaty