-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 872631
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.2301.1.2024 Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-In-One
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz ŁASKOWSKI
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-10 11:22:00
-
Składania2024-01-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-12 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczególne postanowienia umowy, ważne dla realizacji zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są trzy komputery stacjonarne All-In-One o następujących parametrach minimalnych:
- Komputer typu All-In-One przeznaczony do prac biurowych.
- Przekątna ekranu nie mniejsza niż 23"
- Procesor - co najmniej 6 rdzeni.
- RAM 16 GB DDR.
- HDD - 500 GB SSD.
- System operacyjny - MS WINDOWS 11 PRO PL.
- Mysz.
- Klawiatura z czytnikiem kart kryptograficznych.
- Gwarancja 24 miesiące od daty sprzedaży (potwierdzona dokumentem gwarancyjnym).
Sprzęt musi być kompletny, fabrycznie nowy, wolny od wad. Zamawiający dopuszcza zmiany konstrukcyjne w postaci wymiany dysku twardego lub pamięci operacyjnej, pod warunkiem zachowania gwarancji. Koszty dostawy do siedziby zamawiającego ponosi dostawca.
Dostawca musi zaakceptować dołączony wzór umowy. Zamawiający preferuje zawarcie umowy w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dostawa do Zamawiającego nie później niż do 19 stycznia 2024 r., po uprzednim zawiadomieniu o terminie dostawy. W przypadku nie wywiązania się z terminu realizacji Zamawiający może odstąpić od umowy zachowując roszczenie o zapłatę kar umownych w wysokości 1% wartości ofertowej netto, za okres od dnia powstania opóźnienia do dnia odstąpienia od umowy.
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn na każdym z jego etapów.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 502 124 046 lub 85 523 85 11, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:15 do 15:15. Osoba odpowiedzialna za postępowanie - Tomasz Łaskowski.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?