Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ID.272.2.30.2023 Dostawa 50 ton soli drogowej, do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Powiatu Kamiennogórskiego

Artur Pasiut
Powiat Kamiennogórski Department: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Deadlines:
Published : 28-12-2023 09:16:00
Placing offers : 04-01-2024 09:00:00
Offers opening : 04-01-2024 09:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


ZAPYTANIE OFERTOWE 

I.                    Opis przedmiotu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 50 ton soli drogowej, luzem, która wykorzystywana będzie do usuwania gołoledzi i oblodzenia, a także do zapobiegania powstania oblodzenia i śliskości pośniegowej po mechanicznym usunięciu śniegu w pasie jezdni dróg powiatowych i/lub chodników.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy soli pakowanej w worki.

Dostarczona sól musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (t.j. Dz. U. z Dz. U. z 2005 r., poz. 230.1960 ze zm.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Produkt oferowany przez Wykonawcę, musi spełniać warunki, które umożliwiają mu sprzedaż go na terytorium kraju.

 

Sól musi być sypka, o naturalnym odcieniu i niezanieczyszczona.

 

KOD CPV: 34927100-2 Sól drogowa

 

2.      Transport:

1)      Wykonawca dostarczy sól do zimowego utrzymania dróg pod adres – Referat Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, ul. Towarowa 43, 58-400 Kamienna Góra (teren PKS Kamienna Góra Sp. z o.o.), zwanej dalej bazą.

2)      Koszty transportu, muszą zostać skalkulowane w cenie za realizację całości zamówienia.

3)      Sól drogowa powinna być dostarczona samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, sprawnymi technicznie.

4)      Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie.

5)      Liczba oraz ładowność samochodów ciężarowych powinna gwarantować terminowość dostawy przedmiotu zamówienia.

6)      Realizacja zamówienia powinna nastąpić w terminie określonym w pkt III. W celu realizacji dostawy, Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie mailowo.

7)      Wykonawca, musi wziąć pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego (osób pracujących w Referacie Drogownictwa - odbierających towar) odbywa się od godziny 6.00 do godziny 14.00. Zamawiający nie przewiduje możliwości odbioru towaru w dniu wolne od pracy i godzinach innych niż podane. Dostawa musi zostać uzgodniona z Zamawiającym.

8)      Dostarczony materiał, Wykonawca powinien rozładować własnym staraniem na terenie bazy Zamawiającego, we wskazanym miejscu.

 

3.      Kontrola jakości

1.)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania badań kontrolnych materiału. Koszt badań ponosi Wykonawca.

2.)    W przypadku stwierdzenia, że jakość materiału nie spełnia wymagań lub jest rażąco złej jakości, nie będzie on dopuszczony do odbioru. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na własny koszt nowa partię materiału spełniającego określone warunki. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego usunięcia z terenu Zamawiającego materiału niedopuszczonego do odbioru.

3.)    Obmiar – jednostką obmiarową jest 1 tona soli drogowej. Wykonawca określi w dokumencie przewozowym (WZ) tarę pojazdu oraz masę ładunku. Wykonawca może przedstawić inny, rzetelnie przygotowany dokument potwierdzający masę dostarczonego materiału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnego ważenia pojazdu na atestowanej wadze.

4.)    Odbiór dostawy – nastąpi na podstawie protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń, podpisanego przez Przekazującego (Wykonawcę) oraz Odbierającego (Zamawiającego).

 

II.                  Tryb postępowania:

Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.

Postępowanie przeprowadzone jest na podstawie Regulaminu wydatkowania środków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych, przyjętego Uchwałą Nr 175/2021 Zarządu Powiatu Kamiennogórskiego z dnia 13 kwietnia 2021 r.

 

III.                Termin realizacji zamówienia

Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Planowany termin podpisania umowy to 9 stycznia 2024 r. – termin ten może ulec zmianie.

 

IV.                Warunki płatności

1.      Zapłata za dostawę soli drogowej nastąpi na podstawie faktury.

2.      Podstawą do wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

3.      Zapłata faktury nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

 

V.                  Wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), czyli:

1.      Wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

2.      wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3.      wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania.

 

VI.                Kryterium oceny ofert

Cena oferty brutto – oznacza najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Każdej z ofert zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem: Numer oferty(oferta z najniższą ceną/oferta badana) x 10.

Oferta, maksymalnie może uzyskać 10,00 pkt. Liczba ta zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

 

VII.              Termin związania ofertą

1.      Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 17 stycznia 2024 r.

2.      W sytuacji, w której wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, określonego powyżej, Zamawiający zwróci się jednokrotnie do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez niego okres, nie dłuższy niż 14 dni.

3.      Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. 2 wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

 

VIII.            Zawartość oferty stanowi

1.      Wypełniona pozycja CENA w sekcji PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w formularzu zapytania ofertowego udostępnionego na platformie prowadzonego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wpisania ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia (tj. za dostarczenie 50 ton soli drogowej), określenie stawki podatku VAT, która będzie obowiązywała oraz ceny brutto za realizacje całego zamówienia.

2.      W ramach oferty Wykonawca jest zobowiązany również do wypełnienia 7 pozycji wyszczególnionych w sekcji KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE zgodnie z opisem zawartym we wskazanej sekcji tj.:

1.)    Cena;

2.)    Warunki płatności;

3.)    Termin realizacji;

4.)    Dodatkowe koszty;

5.)    Termin związania ofertą;

6.)    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do postępowania;

7.)    Projektowane postanowienia umowy.

 

3.      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie warunków określonych w pkt V zapytania ofertowego, złożone na wzorze udostępnionym przez Zamawiającego (Załącznik nr 1 do postępowania), odpowiednio wypełnione i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.

4.      Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

 

IX.                Odrzucenie oferty

Z udziału w postępowaniu Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1.      została złożona po terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego;

2.      jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego;

3.      została złożona przez wykonawcę:

3.1  podlegającego wykluczeniu z postępowania,

3.2  który, nie złożył wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełnił wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,

3.3  który, wprowadził Zamawiającego w błąd lub przedstawił nieprawdziwe informacje.

Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.

Oferta, która została odrzucona, nie będzie oceniana.


X.                  Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

1.      Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.

2.      Wykonawca wybrany w postępowaniu jest zobowiązany do zawarcia umowy na zasadach przedstawionych w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 2.

3.      Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty, potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.

4.      Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy zdalnie przy zastosowaniu odpowiedniego rodzaju podpisu.

 

XI.                Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

2.      Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkrety Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.      Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

4.      W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, który podany został przez wykonawcę, zostało doręczone mu w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.

5.      Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o zmianie adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie informując o tym zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy uważa się za doręczone.

6.      Po upływie terminu składania ofert, wnioski, zawiadomienia oraz informacje między Zamawiającym a Wykonawcami będą przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.

7.      Zamawiający może komunikować się z Wykonawcą również za pomocą poczty elektronicznej, osoby prowadzącej postępowanie.

8.      Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania po stronie Zamawiającego zobowiązany jest Artur Pasiut, kontakt  pod adresem artur.pasiut@kamienna-gora.pl lub inwestycje@kamienna-gora.pl

 

XII.              Procedura

1.      Termin składania ofert: 04.01.2024 r. do godziny 9.00.

2.      Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

3.      Termin otwarcia ofert: 04.01.2024 r. o godzinie 9.15.

4.      Termin związania ofertą: 17.01.2024 r.

5.      Najpóźniej przed otwarciem ofert Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania udostępni informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu umowy.

 

XIII.            Pozostałe informacje

1.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2.      Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

3.      Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowane na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

4.      Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

 

XIV.            Ochrona danych osobowych

1.      Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, st.1), dalej „RODO”, informuje że:

1.)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

2.)    z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;

3.)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;

4.)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;

5.)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;

6.)    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu;

7.)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art. 22 RODO;

2.      Posiada Pani/Pan

1.)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2.)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

3.)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

4.)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.      Nie przysługuje Pani/Panu

1.)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2.)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3.)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1 lit. c RODO.

 

XV.              Załączniki

1.      Załącznik nr 1 – Oświadczenie

2.      Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1_Oświadczenie.docx docx 13.69 2023-12-28 09:16:00 Proceeding
Załącznik nr 2_Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 794.42 2023-12-28 09:16:00 Proceeding
Informacja o wyborze - ID.272.2.30.2023.pdf pdf 330.67 2024-01-08 10:56:52 Public message

Announcements

2024-01-08 10:56 Artur Pasiut Zamawiający przekazuje informacje o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-04 10:35 Artur Pasiut Zamawiający informuje, że w wyznaczonym terminie składania, oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1. EKO-GWAREK Sp. z o.o., Tarnowskie Góry, ul. Chopina 62b, 42-606 Tarnowskie Góry z ceną – 28 228,50 złotych brutto;

2. EKO SERWIS Sp. z o.o., ul. Milczańska 30A, 70-107 Szczecin z ceną – 26 445,00 złotych brutto;

3. Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne i Handlowe „COM-D” Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor z ceną – 39 975,00 złotych brutto;

4. Sebastian Stadnik przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: SEBASTIAN STADNIK SPG POLSKA TRUCK, Mieczków 24A, 55-311 Kostomłoty z ceną – 28 597,50 złotych brutto;

5. Mariusz Klejnowski przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: MARIUSZ KLEJNOWSKI ANEVA, ul. Krucza 13, 88-100 Inowrocław z ceną – 31 918,50 złotych brutto;

6. Krzysztof Łabędzki przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: VULCAR Krzysztof Łabędzki, Debot 8, 66-210 Zbąszynek z ceną 31 365,00 złotych brutto;

7. PIERINGER RECYCLING POLSKA Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 33, 64-800 Chodzież z ceną 33 640,50 złotych brutto.
2024-01-04 09:00 Buyer message Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 28 000,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 50 ton soli drogowej, wykorzystywanej do zimowego utrzymania dróg Dostawa 50 ton soli drogowej, luzem, która wykorzystywana będzie do usuwania gołoledzi i oblodzenia, a także do zapobiegania powstania oblodzenia i śliskości pośniegowej. Zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia - pkt I zapytania ofertowego. 50 metric ton - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania ofertą - Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 17 stycznia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ofertą oświadczenia (stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania na zasadach opisanych w pkt V zapytania ofertowego. Attachment required (0)
7 Projektowane postanowienia umowy - Wykonawca wybrany w postepowaniu będzie zobowiązany do zawarcia umowy na zasadach zawartych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 341