Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.41.2023 Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych na budowę dróg dla pieszych i rowerów w Baninie

Alicja Turzyńska
Gmina Żukowo
Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 13:21:00
Składania : 09-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 09-01-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 93.94 2023-12-19 13:21:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ).zip zip 4690.52 2023-12-19 13:21:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 243.93 2024-01-09 14:25:51 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 297.04 2024-02-01 12:26:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 62.57 2024-02-14 10:46:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-14 10:46 Alicja Turzyńska Ogłoszenie o wyniku postępowania (Część 1 i Część 2 zamówienia)

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-02-01 12:26 Alicja Turzyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-09 14:25 Alicja Turzyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-09 09:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z póżn. zm.) zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 180.000,00 PLN, w tym
Część 1 – 80.000,00 PLN,
Część 2 – 100.000,00 PLN.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 598