Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2023 16:01:00 |
Składania : | 21-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-12-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-21 12:40 | Bartłomiej Krajnik | W załączeniu zamieszamy raport z wyboru najkorzystniejszej oferty. |
2023-12-15 12:25 | Bartłomiej Krajnik |
Zamawiający
wprowadza
zmianę
od
opisu
przedmiotu
zamówienia
oraz
do
projektu
umowy. W opisie przedmiotu zamówienia wprowadza się następujące zapisy do pkt. 2 Zapisy ogólne: 1) Ze względów na uwarunkowania budżetowe wydatkowania środków publicznych w ujęciu rocznym Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w pkt. 3. 2) W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w wyznaczonym w terminie, umowa ulega rozwiązaniu bez konieczności przedstawiania dodatkowych oświadczeń/dokumentów, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i na co wyraża zgodę z chwila podpisania umowy. Jednocześnie Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie należne z tytułu wykonania udokumentowanej i potwierdzonej części przedmiotu umowy. 3) Zamawiający wymaga wystawienia faktury Vat w dniu zrealizowania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym i dostarczenia jej nie później niż dnia 28.12.2023 do Zamawiającego. 4) Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji jakości na dostarczone w ramach zamówienia materiały. W projekcie umowy zmianie wprowadza się następujące zapisy" - w § 5 (wynagrodzenie): 4. Zamawiający wymaga wystawienia faktury Vat w dniu zrealizowania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym i dostarczenia jej nie później niż do dnia 28.12.2023 do Zamawiającego - § 8 (postanowienia końcowe) 1. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu umowy w terminie wskazanym w § 2. 2. W przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w wyznaczonym w terminie, umowa ulega rozwiązaniu bez konieczności przedstawiania dodatkowych oświadczeń/dokumentów, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i na co wyraża zgodę z chwila podpisania umowy. Jednocześnie Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie należne z tytułu wykonania udokumentowanej i potwierdzonej części przedmiotu umowy. |
2023-12-14 16:03 | Bartłomiej Krajnik |
Zamawiający
wprowadza
zmianę
od
opisu
przedmiotu
zamówienia
oraz
do
projektu
umowy. Zmiana dotyczy terminu wykonania zadania z dnia 29.12.2023 na 28.12.2023. W opisie przedmiotu zamówienia wprowadza się następującą zapis: "3. Termin wykonania zadania Zamawiający określa termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 28.12.2023 r." W projekcie umowy wprowadza się następujący zapis: "§ 2 (terminy umowne) Termin wykonania zadania do 28.12.2023 r. " W projekcie umowy w § 1 oraz § 5 wprowadza się zapisy uzupełniające zamówienie o część 3 tj. Część 3 - Modernizacja drogi gminnej w Ropuchach. |
2023-12-13 17:33 | Bartłomiej Krajnik |
Zamawiający
wprowadza
zmianę
do
opisu
przedmiotu
zamówienia. Zmiana dotyczy dodania części nr 3 do przedmioty zamówienia: 3) Część 3 - Modernizacja drogi gminnej w Ropuchach - na sfinansowanie Gmina Pelplin zamierza przeznaczyć kwotę 27.752,10 zł brutto. Dostawa na teren sołectwa Ropuchy ok. 5 km od miejscowości Pelplin. |
Komunikaty