Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 12:35:00 |
Składania : | 15-12-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2023 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Miasta i Gminy Kórnik informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na:
Dostawa wyprodukowanego z własnych materiałów Wykonawcy czasopisma "Kórniczanin" w 2024 roku, nr ISSN 0867-3225.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Specyfikacja do wyceny:
-druk dwutygodnika Kórniczanin z własnych materiałów, 22 numery w ciągu roku w nakładzie 4300 egzemplarzy każdy, wycena dotyczy gazety o objętości 28 stron
-format gazety: A4, składka: A3 extra
-całość na papierze kreda silk 90g/m², druk pełnokolorowy
-cały nakład szyty drutem
-naświetlanie
-transport gazet do redakcji (Kórnik, Plac Niepodległości 41)
Materiał w formacie PDF będzie dostarczany do Wykonawcy w formie cyfrowej, drogą elektroniczną w wybrane przez Redakcję czwartki do godziny 4:00 rano.
Cały nakład gazety dotrzeć musi do siedziby Redakcji w piątek do godziny 10:00 (czyli 30 godzin po przesłaniu materiałów).
Należy podać cenę netto (z założeniem że zakup objęty jest 5% Vat jako prasa lokalna)
Projekt umowy w załączniku.
Uwaga!
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 601179596
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty