Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.780.2023 Wykonanie, dostawa i montaż elementów identyfikacji wizualnej w pomieszczeniach obsługi Klienta w siedzibie Spółki (podświetlane logo, napisy 3D, fototapety)

Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2023 11:37:00
Składania : 11-12-2023 11:36:00
Otwarcia : 11-12-2023 11:41:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Wykonaniu, dostawie i montażu elementów identyfikacji wizualnej w pomieszczeniach obsługi Klienta w siedzibie Spółki (podświetlane logo, napisy 3D, fototapety) Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 606 813 503 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 327.32 2023-12-06 11:37:00 Przedmiot zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 327.32 2023-12-06 11:37:00 Przedmiot zamówienia
Fototapeta 455x200 cm.png png 1586.53 2023-12-07 11:20:49 Publiczna wiadomość
Kaseton.png png 1036.67 2023-12-07 11:20:49 Publiczna wiadomość
Litery 3D.png png 560.6 2023-12-07 11:20:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-18 09:35 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty.
Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma:
SIMGRAF Szymon Czyż
62-030 Luboń, Łączna 16D
NIP 7831674207,
której wartość dla części I zamówienia: "Wykonanie, dostawa i montaż elementów identyfikacji wizualnej w pomieszczeniach obsługi Klienta w siedzibie Spółki (podświetlane logo, napisy 3D)" wynosi" 4170,00 zł netto (słownie: cztery tysiące sto siedemdziesiąt zł 00/100 netto).

Postępowanie dla Części II zamówienia: "Wykonanie, dostawa i montaż fototapet " Zamawiający unieważnił.
2023-12-07 11:20 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania:

"Dzień dobry,
miałbym kilka pytań/próśb:
1. proszę o wskazanie miejsc (mogą być zdjęcia) pod kaseton, litery oraz tapety
2. proszę o zweryfikowanie wymiarów kasetonu (w PDF jest tylko wymiar: 95x 4,3 cm)
3. proszę o wskazanie miejsca przyłącza do prądu pod kaseton
4. czy posiadają Państwo pliki źródłowe grafik pod fototapety?"

Z uwagi na powyższe uprzejmie informuję:

ad. 1 miejsca montażu podświetlanego logo, fototapet oraz liter zostało zobrazowane w dołączonych plikach z wizualizacjami (wewnątrz budynku). Montaż kasetonu (dolna krawędź kasetonu na wysokości ok 180 cm od poziomu podłogi). Montaż liter: "Biuro Obsługi Klienta" (górny wiersz napisu na wysokości ok 250 cm od poziomu podłogi); "Wyjście" (na wysokości ok 300 cm od powierzchni podłogi); "Kancelaria" (na wysokości ok 200 cm od powierzchni podłogi). Montaż fototapet - górna krawędź fototapety na wysokości ok 250 cm od powierzchni podłogi.

ad. 2 Prawidłowe wymiary kasetonu: 95 x 43 cm

ad. 3 zasilanie elektryczne do podświetlenia kasetonu wyprowadzone ze ściany na wysokości 195 cm od poziomu podłogi

ad. 4 Tak, posiadamy pliki źródłowe do wydruku fototapet.

Ponadto Zamawiający informuje o możliwości wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego (ul. Matejki 57, Poznań ) w celu zapoznania się z warunkami montażu elementów przedmiot zamówienia.
Wizja możliwa jest po uprzednim umówieniu godziny spotkania pod nr tel. 606 813 503.

Z poważaniem
Paweł Grześkowiak
ZKZL sp. z o.o.

Fototapeta 455x200 c [...].png

Kaseton.png

Litery 3D.png

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie, dostawa i montaż elementów identyfikacji wizualnej w pomieszczeniach obsługi Klienta w siedzibie ZKZL Sp. z o.o. (podświetlane logo, napisy 3D) wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

1 usługa - (0)
2 Wykonanie, dostawa i montaż fototapet wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie licząc od dnia udzielenia zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia 15 grudnia br. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261