Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 06-12-2023 11:25:00 |
Placing offers : | 14-12-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 14-12-2023 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-12-19 08:27 | Krzysztof Grzelka |
Turek,
dnia
19
grudnia
2023
r. Numer referencyjny: MOPSI.4225.1.2023 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” (2023/BZP 00534791/01 z dnia 2023-12-06) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (2022, poz. 1710 ze zm.), dalej jako ustawa Pzp, w związku z tym, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” zostały złożone następujące oferty: OFERTA NR 1 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Pomagamy24h.pl sp z o.o. Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Os. Powstańców Warszawy 6m/lok.1 Miejscowość: 61-656 Poznań CENA OFERTY Z VAT: 1 485 000,00 PLN DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 2 SZT. OFERTA NR 2 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Medis24 Sp. z o.o. Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Wronia 45/U2, Miejscowość: 00-870 Warszawa CENA OFERTY Z VAT: 1 233 210,00 PLN DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 6 SZT. OFERTA NR 3 Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A, Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW CENA OFERTY Z VAT: 1 270 500,00 PLN DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 20 SZT. Cena ofert przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 100 000,00 PLN. W związku z powyższym, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie prawnej art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. |
2023-12-14 09:43 | Krzysztof Grzelka |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” (2023/BZP 00534791/01 z dnia 2023-12-06) |
2023-12-14 09:00 | Buyer message | Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 1.100 000,00 PLN |
Announcements