Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2023 10:33:00 |
Składania : | 11-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 11-12-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania przez Urząd
Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość
nie przekracza
kwoty 130.000 zł.
Barczewo, dnia 04.12.2023r.
Znak sprawy: GKTOŚ.272.27.2023
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na
rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010
Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew. 85
Adres e –
mail: agnieszka.kostrupska@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600,
Wtorek – Piątek 700 – 1500
Zamawiający
zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot
zamówienia:
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest
naprawa wiat przystankowych na terenie Gminy Barczewo pn: „Naprawa 2 sztuk
wiat przystankowych na terenie Gminy Barczewo. ”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżących prac
remontowych wiat przystankowych na przystankach na terenie Gminy Barczewo
zgodnie z poniższym zakresem prac:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2023r.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena
Spośród złożonych ofert zostanie
wybrana oferta z najniższą ceną. W przypadku złożenia ofert z tą samą wartością
Wykonawcy zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych, w których podadzą
cenę nie wyższą niż w pierwotnej ofercie.
5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: Wykonawca oświadcza, że
posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu
zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej
dwie podobne usługi.
6.
WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ: Referencje.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 11.12.2023r,
godz. 12:00.
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od
daty jej złożenia.
2) Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
5) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje
cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie
wyższa od założonej przez Zamawiającego.
6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań
zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą
po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-11 15:16 | Agnieszka Kostrupska | Zawiadomienie o wyborze oferty |
Komunikaty