Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.59.2023.DK Całodobowa obsługa instalacji oraz urządzeń elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2023 14:21:00
Składania : 11-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 11-12-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty
na
zadanie pn.: Całodobowa obsługa instalacji oraz urządzeń elektrycznych w budynkach mieszkalnych
i użytkowych gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na całodobowej obsłudze instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych. Celem jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania instalacji elektrycznych i urządzeń piorunochronnych w budynkach gminnych wskazanych w Załącznikach 1 i 2 do Specyfikacji Technicznej, która stanowi Załącznik nr 6 do Zaproszenia, w tym:

pełnienie całodobowego pogotowia elektrycznego, którego celem jest niezwłoczne usuwanie awarii oraz przywracanie sprawności instalacji elektrycznych i piorunochronnych;

utrzymywanie wszelkich instalacji elektrycznych i piorunochronnych w dobrym stanie technicznym;

dokonywanie bieżących kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych;

przekazywanie lokatorowi/najemcy Wykazu usterek (Załącznik nr 7 do Zaproszenia) w przypadku stwierdzenia usterek osprzętu elektrycznego, do których usunięcia na własny koszt zobowiązany jest lokator/najemca;

przeprowadzanie bieżącego monitoringu instalacji;

dokonywanie wycen kosztów remontów instalacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz częściach wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych.

Powyższe czynności dotyczą wszystkich obiektów wskazanych w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do Specyfikacji Technicznej.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności oraz ich zakres, a także zasady rozliczania zleconych robót określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik nr 6 do Zaproszenia.

2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

3.1. Czas wykonywania obsługi: całodobowo w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy oraz dodatkowe dni wolne od pracy.


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych - minimum 2 osoby;

b) świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji elektrycznych- minimum osoby;

c) uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem - minimum 2 osoby;

d) uprawnienia „PPN” „D” do prac pod napięciem - minimum 2 osoby;

e) uprawnienia do obsługi podestów ruchomych - minimum 1 osoba.

4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, polegające na bieżącej obsłudze instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi wskazane w wykazie usług (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi
do wykonania zamówienia publicznego
wraz z aktualnym na dzień składania dokumentów potwierdzeniem legalizacji urządzeń pomiarowych:

a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m – minimum jeden;

b) samochód dostawczy (serwisowy) – minimum jeden;

c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem – minimum jeden;

d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);

e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:

miernik do pomiaru skuteczności zerowania – minimum jeden,

miernik do pomiaru stanu izolacji – minimum jeden,

miernik do badania wyłącznika różnicowo-prądowego – minimum jeden,

miernik do badania oporności uziemienia – minimum jeden,

cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli – minimum jeden,

miernik do pomiaru natężenia oświetlenia – minimum jeden.

Wymagane jest, aby wszystkie badania i pomiary były wykonywane urządzeniami kontrolno-pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 230.27 2023-11-30 14:21:00 Postępowanie
ST - obsługa instalacji elektrycznych.pdf pdf 160.78 2023-11-30 14:21:00 Postępowanie
Zał. 1A.pdf pdf 102.13 2023-11-30 14:21:00 Postępowanie
Zał. 1B.pdf pdf 92.98 2023-11-30 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 7 - Wykaz usterek.pdf pdf 313.46 2023-11-30 14:21:00 Postępowanie
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 59.1 2023-12-11 12:18:23 Publiczna wiadomość
6. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 32.38 2023-12-21 12:55:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-21 12:55 Damian Księżyk Dzień dobry,
w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania.
Damian Księżyk

6. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-12-11 12:18 Damian Księżyk Dzień dobry,
w załączeniu zestawienie złożonych ofert.
Damian Księżyk

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 40% - (0)
3 Formularz Ofertowy - Należy dołączyć Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kalkulacja kosztów - Należy dołączyć Załącznik nr 1A oraz 1B do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Kopie uprawnień - Należy dołączyć kopie uprawnień osób, o których mowa w pkt 4.1. a)-e) Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz osób - Należy dołączyć Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - Dokumenty takie jak np. referencje, poświadczenia, o których mowa w pkt 4.2. Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wykaz usług - Należy dołączyć Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wykaz sprzętu - Należy dołączyć Załącznik nr 4 do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 265